Το lounge της Star Alliance στο Tom Bradley International Terminal του Διεθνούς Αερολιμένα του Λος Άντζελες (LAX) ψηφίστηκε ως το καλύτερο lounge αεροπορικής συμμαχίας από την Skytrax.
Λαμβάνοντας το βραβείο ο Justin Erbacci, Αντιπρόεδρος στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνολογίας της Star Alliance, είπε: «Είναι φανταστικό που λαμβάνουμε αυτό το βραβείο. Αποδεικνύει ξανά ότι όταν δουλεύουμε όλοι μαζί ως συμμαχία μπορούμε να προσφέρουμε προϊόντα τα οποία οι πελάτες εκτιμούν ιδιαίτερα. Η βράβευση του lounge στο LAX υπογραμμίζει όλα τα θετικά σχόλια που έχουμε ακούσει από τότε που εγκαινιάστηκε το 2013».
Η Air New Zealand, μέλος της συμμαχίας, ανέλαβε να δημιουργήσει το lounge στο LAX και το διαχειρίζεται εκ μέρους της Star Alliance.
Ο Επικεφαλής Εμπορίας και Πελατών της Air New Zealand Mike Tod είπε: «Είναι καταπληκτικό που βλέπω το lounge της Star Alliance στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες να αναγνωρίζεται με αυτόν τον τρόπο. Ήταν μεγάλη τιμή για την Air New Zealand να παίξει τόσο σημαντικό ρόλο τόσο στον σχεδιασμό όσο και την καθημερινή διαχείριση του lounge και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε χιλιάδες επιβάτες της Star Alliance οι οποίοι ταξιδεύουν μέσω του LAX κάθε εβδομάδα».
Οι εξαιρετικές εγκαταστάσεις στο LAX διαθέτουν αρκετό χώρο για περίπου 400 επιβάτες Business Class και Star Alliance Gold, και έναν επιπρόσθετο αποκλειστικό χώρο για τους επιβάτες First Class.
Το lounge που σχεδιάστηκε από την πολυεθνική αρχιτεκτονική εταιρεία Gensler, εκτείνεται σε 1.675 τ.μ. και είναι χωρισμένο σε πολλές διαφορετικές ζώνες για την κάλυψη των διαφόρων αναγκών των πελατών, με τη διάθεση χώρων τόσο για πολυπληθείς συναντήσεις όσο και για την ξεκούραση με ησυχία μακριά από το σπίτι. Το lounge διαθέτει ένα μπαρ για κοινωνικές συναναστροφές, έναν χώρο βιβλιοθήκης, ένα ησυχαστήριο, έναν χώρο μελέτης και ένα δωμάτιο πολυμέσων. Οι επιβάτες που επιθυμούν να εργαστούν μπορούν να διαλέξουν τον χώρο της επιλογής τους, χρησιμοποιώντας wi-fi υψηλής ταχύτητας, καθώς και υπηρεσίες εκτύπωσης, φαξ και φωτοτυπίας που διατίθενται εφόσον ζητηθούν. Εκτός των παραδοσιακών πριζών, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν και θύρες USB για να φορτίσουν τις φορητές συσκευές τους ενώ επιπλέον διατίθενται tablets που μπορούν να ζητήσουν και να χρησιμοποιήσουν στο lounge. Οι επιβάτες που επιθυμούν να φρεσκαριστούν πριν από την πτήση τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα από τα οκτώ ντους.
Αναμφίβολα το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του lounge είναι η μοναδική ανοιχτή βεράντα που προσφέρει πανοραμική θέα στον βόρειο αεροδιάδρομο προς το Hollywood Hills. Ο χώρος αυτός προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αισθήσεων στους επιβάτες, η οποία ολοκληρώνεται με εστίες φωτιάς και υδάτινο τοίχο.
Οι δημιουργοί του lounge εμπνεύστηκαν για τον σχεδιασμό του από τη μοντέρνα αρχιτεκτονική του Λος Άντζελες των δεκαετιών του 1950 και 1960, συμπληρώνοντάς το με αντικείμενα και έπιπλα που προμηθεύτηκαν από την τοπική αγορά, στον βαθμό που αυτό ήταν δυνατό. Για παράδειγμα, οι τοίχοι από σμαλτωμένα κεραμικά πλακάκια φιλοτεχνήθηκαν από τεχνίτες της περιοχής.
Η πρόσβαση στα lounges εξακολουθεί να θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα προνόμια που έχουν οι επιβάτες της Star Alliance. Επί του παρόντος, οι κάτοχοι της χρυσής κάρτας Star Alliance έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 1.000 lounges σε όλο το δίκτυο των 27 μελών της συμμαχίας. Εκτός από τα lounges των μελών της και τις εγκαταστάσεις που προσφέρονται από άλλες εταιρείες, επί του παρόντος η Star Alliance έχει πέντε δικά της lounges. Εκτός από αυτό στο LAX, τα υπόλοιπα lounges βρίσκονται στο Μπουένος Άιρες (EZE), τη Ναγκόγια (NGO), το Παρίσι (CDG) και το Σάο Πάολο (GRU).
Πέρα από την Star Alliance, τα ακόλουθα μέλη της επίσης τιμήθηκαν για τις εξαιρετικές τους υπηρεσίες:
AEGEAN | Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη |
Air New Zealand | Καλύτερη Premium Economy Class στον Κόσμο
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία Premium Economy Class ως προς τα Καθίσματα Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Catering στο Αεροσκάφος σε Premium Economy Class |
ΑΝΑ | Καλύτερες Υπηρεσίες Αεροδρομίου Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Προσωπικό στην Ασία |
Asiana Airlines | Καλύτερη Economy Class στον Κόσμο
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Catering στο Αεροσκάφος σε Economy Class στον Κόσμο |
Austrian Airlines | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Προσωπικό στην Ευρώπη
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Catering Business Class |
Avianca | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Κεντρική Αμερική και την Καραϊβική
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς την Εξυπηρέτηση από το Προσωπικό στην Κεντρική Αμερική και την Καραϊβική |
Copa Airlines | Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Κεντρική Αμερική και τη Καραϊβική |
EVA Airways | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Καθαριότητα Καμπίνας |
Lufthansa | Καλύτερη Διατλαντική Αεροπορική Εταιρεία Καλύτερο First Class Lounge Αεροπορικής Εταιρείας στον Κόσμο Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στη Δυτική Ευρώπη |
Singapore Airlines | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στον κόσμο ως προς τη Business Class
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Ασία Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στον κόσμο ως προς τη First Class |
South African Airways | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Αφρική
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία ως προς το Προσωπικό στην Αφρική |
THAI | Καλύτερο Lounge Spa Αεροπορικής Εταιρείας στον Κόσμο |
Turkish Airlines | Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη
Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στη Νότια Ευρώπη Καλύτερο Business Class Lounge Αεροπορικής Εταιρείας στον Κόσμο Καλύτερο Δείπνο στο Lounge Business Class Αεροπορικής Εταιρείας στον Κόσμο |
Τα World Airline Awards της Skytrax βασίζονται στα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε περίπου 18 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 160 χώρες, η οποία θεωρείται η μόνη πραγματικά παγκόσμια, ανεξάρτητη έρευνα ικανοποίησης επιβατών σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των αεροπορικών εταιρειών. Η έρευνα περιλαμβάνει περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες, αναλύει την ικανοποίηση των επιβατών για τη συνολική τους ταξιδιωτική εμπειρία σχετικά με τομείς τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα, όπως για παράδειγμα το check-in, την επιβίβαση, την άνεση των καθισμάτων, την καθαριότητα της καμπίνας, το φαγητό, τα ποτά, την αναψυχή κατά την πτήση και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό.