Τα μίλια και οι πόντοι δίνουν «ανάσα» στους Αμερικανούς ταξιδιώτες για να πραγματοποιήσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, ειδικά στο σημερινό δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Αυτό αποκάλυψε η πρόσφατη έρευνα της Barclays US Consumer Bank.
Τα ευρήματα υπογραμμίζουν ότι τα μίλια και τα σημεία επιτρέπουν στους τουρίστες από τις ΗΠΑ και να ταξιδεύουν.
Συγκεκριμένα, το 76% των μελών του προγράμματος αφοσίωσης και επιβράβευσης δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα κάνει τα είδη ταξιδιών που επιθυμεί χωρίς τα οφέλη τέτοιων προγραμμάτων.
Το 44% των ταξιδιωτών λέει ότι είναι πιο σημαντικό να κερδίσει τις περισσότερες ταξιδιωτικές ανταμοιβές από τη χαμηλότερη τιμή.
Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας, οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα σε χαμηλότερες χρεώσεις (52%), ευελιξία στην εξαργύρωση μιλίων και πόντων (47%) και στη δυνατότητα να κερδίσουν περισσότερα μίλια και πόντους (46%)
Σε σύγκριση με πριν από την πανδημία COVID-19, το 36% των ταξιδιωτών επικεντρώνεται περισσότερο στη συγκέντρωση ανταμοιβών τώρα και το 39% παραμένει επικεντρωμένο στη συσσώρευση ανταμοιβών