Τον τρόπο με τον οποίο οι πόντοι αφοσίωσης και τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών το 2024, αποκάλυψε στην πρόσφατη έρευνά της η δεύτερη ετήσια Έκθεση Επιβράβευσης Ταξιδιών και Πιστότητας από την Barclays US Consumer Bank από τις 27 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου.

Οι πόντοι ανταμοιβής έχουν υψηλή αξία

Οι πόντοι επιβράβευσης είναι τόσο σημαντικοί που το 37% των ταξιδιωτών σε προγράμματα επιβράβευσης τους θεωρεί κρίσιμο μέρος του προϋπολογισμού τους. Η σημαντική πλειοψηφία των κατόχων καρτών (72%) διαπιστώνει ότι επωφελείται περισσότερο από τα προγράμματα επιβράβευσης πιστωτικών καρτών παρά την προσπάθεια που καταβάλλουν για αυτά. Αυτό το συναίσθημα είναι ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των Millennials, με το 78% να εκφράζει αυτή την άποψη.

Τα Προγράμματα επιβράβευσης ενεργοποιούν ευκαιρίες ταξιδίου

Η σημαντική πλειοψηφία των ταξιδιωτών σε προγράμματα αφοσίωσης (76%) πιστεύει ότι δεν θα ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει ταξίδια ίδιας ποιότητας χωρίς αυτά τα οφέλη.

Επιπλέον, το 77% συμφωνεί ότι η ταξιδιωτική του συμπεριφορά θα άλλαζε σημαντικά χωρίς ανταμοιβές. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την επιλογή διαφορετικών παρόχων, την επιλογή φθηνότερων καταλυμάτων, την επιλογή λιγότερο βολικών μεθόδων ταξιδιού ή ακόμη και τη συντόμευση των ταξιδιών.

Διαφορές γενεών στις ταξιδιωτικές τάσεις

Αν και οι Baby Boomers θα έχουν το χαμηλότερο ποσοστό επαγγελματικών ταξιδιών φέτος με 7%, θα κυριαρχήσουν στα ταξίδια αναψυχής με 93% να προγραμματίζουν ταξίδια για απόλαυση.

Μεταξύ των ηλικιακών ομάδων που συμμετείχαν στην έρευνα, οι Millennials θα ταξιδέψουν περισσότερο για επαγγελματικούς λόγους (30%).

 

Τα ταξίδια αναψυχής αποτελούν προτεραιότητα για όλες τις ηλικιακές ομάδες, με το 79% του Gen X, το 69% των Millennials και το 70% του Gen Z να προγραμματίζει αποδράσεις.

Επιπλέον, οι Millennials (83%) είναι πιο πιθανό να εγγραφούν σε πρόγραμμα επιβράβευσης σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους (75% για Gen Z, Gen X και Baby Boomers). Τα βασικά προνόμια για αυτούς περιλαμβάνουν μίλια αεροπορικών εταιρειών (72%) και πόντοι ξενοδοχείων (67%).

Άνοδος στα ταξίδια

Η έρευνα δείχνει μια συνεχή αύξηση τόσο στα προσωπικά όσο και στα επαγγελματικά ταξίδια, υπογραμμίζοντας τη σημαντική αξία που δίνουν οι καταναλωτές στα προγράμματα επιβράβευσης και αφοσίωσης. Αυτά τα προγράμματα είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη της ζήτησης για ταξίδια εσωτερικού, διεθνή ταξίδια και αναβαθμίσεις.