Κάθε λεπτό, πελάτες από όλο τον κόσμο περιηγούνται στο διαδίκτυο ψάχνοντας για ένα Bed and Breakfast ακριβώς όπως το δικό σας. Πώς θα φτάσουν στο δικό σας;

Για να συνδεθείτε μαζί τους δεν χρειάζεστε ένα μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Δείτε μερικές εύχρηστες τακτικές διανομής και μάρκετινγκ που συστήνουν οι ειδικοί για να εξασφαλίσετε ότι το B&B σας θα φτάσει τις ιδανικές αγορές του.

Διευρύνετε τη διανομή σας για να προσελκύσετε νέες αγορές

Τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία και τα sites metasearch αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 20% όλων των online κρατήσεων, οπότε αν δεν βρίσκεστε σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια, μπορεί και να χάσετε τις ευκαιρίες εσόδων.

Μην κάνετε το λάθος διανομής περιορίζοντας την επιχείρηση σας σε δύο ή τρεις ΟΤΑ (Online Travel Agencies).

Δημιουργήστε περιεχόμενο ιστότοπου που αντιπροσωπεύει τις υπηρεσίες σας και τοποθετήστε λέξεις-κλειδιά -και από την περιοχή.

Να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες σχετικές πληροφορίες στους ταξιδιώτες

Όσα περισσότερα μπορούν να βρουν στον ιστότοπό σας τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να κάνουν κράτηση.

Αναβαθμίστε τη βαθμολογία σας χρησιμοποιώντας backlinks (τα links που έχουν άλλες σελίδες προς την ιστοσελίδα μας) από έγκυρους ιστότοπους, που επηρεάζουν άμεσα την κατάταξη της σελίδας.

Θυμηθείτε, δεν χεριάζεται ποσότητα backlinks, αλλά ποιότητα.

Βεβαιωθείτε ότι είστε ορατοί στους ιστότοπους αξιλογήσεων

Εκτιμάται ότι οι αξιολογήσεις είναι υπεύθυνες για το 9,8% των συνολικών συντελεστών κατάταξης SEO, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούν να αγνοηθούν.

Η εγγραφή σας σε Google, TripAdvisor ή οποιοιδήποτε άλλη δημοφιλή μηχανή του είδους θα βοηθήσουν ιδιαίτερα και στις λέξεις-κλειδιά.

Ζητάτε τακτικά από τους επισκέπτες να σας δίνουν κριτικές ώστε η βαθμολόγησή σας να παραμένει σε…κίνηση.