Στην προβολή του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου με τη χρήση των social media προχωράει το Υφυπουργείο Τουρισμού της χώρας.

Ειδικότερα, bloggers/influencers, decision makers αλλά και δημοσιογράφοι από το εξωτερικό θα ενισχύσουν σημαντικά αυτή την προσπάθεια.

Πιο αναλυτικά, το Υφυπουργείο έχει αιτήματα από influencers, δημοσιογράφους που ασχολούνται με τουριστικά θέματα, από φωτογράφους, από προσωπικότητες, τηλεοπτικά συνεργεία και από νικητές διαγωνισμών από το εξωτερικό για να φιλοξενηθούν στο νησί.

Στόχος τους είναι η προβολή της Κύπρου σε άλλες χώρες.

Επίσης, θα πραγματοποιηθούν δράσεις φιλοξενίας για προώθηση επενδύσεων καθώς και φιλοξενία.

Στον προϋπολογισμό του Υφυπουργείου για το 2020 για σκοπούς φιλοξενίας περιλήφθηκε κονδύλι €900 χιλ.

Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί η ιστοσελίδα της Κύπρου και η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του υφυπουργείου για την προβολή της Κύπρου.

Επίσης, θα γίνουν συνεργασίες με τουριστικούς εταίρους στο εξωτερικό συμπεριλαμβανομένων και των αεροπορικών εταιρειών.

Τέλος, το Υφυπουργείο θα υλοποιήσει τη νέα ταυτότητα (brand) της τουριστικής Κύπρου, ενώ προωθείται και η παραγωγή νέων διαφημιστικών/προωθητικών υλικών.