Του Γιάννη Τσιρογιάννη

Η φημισμένη σειρά 3 της BMW δεν χρειάζεται συστάσεις, έφτασε ήδη στην 7η γενιά, δίνοντας ανελλιπώς το παρών για περισσότερα από 40 έτη.
Αυτή η νέα γενιά ανεβάζει τον πήχη των προσδοκιών ακόμη ψηλότερα…

Η νέα 3άρα όπως ήταν επόμενο προσαρμόστηκε πλήρως στην ψηφιακή εποχή, είτε πρόκειται για το επίπεδο συνδεσιμότητας, είτε για τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Ο αεροδυναμικός συντελεστής μειώθηκε στο 0,23 με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό στην ησυχία στην καμπίνα αλλά και στη χαμηλή κατανάλωση. Οι χώροι για τους επιβάτες έχουν αυξηθεί, ενώ ο χώρος αποσκευών εξακολουθεί να βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα (480 λίτρα).

Το σημαντικό είναι πως το κέντρο βάρους χαμήλωσε κατά 10 χιλιοστά, ενώ η κατανομή βάρους στους δύο άξονες αγγίζει το ιδανικό 50:50. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις χρησιμοποιούν ένα 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα τούρμπο με ισχύ 184 ίππους στην περίπτωση της 320i και 258 ίππους στην 330i, ενώ από το καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμη και η M340i με 6κύλινδρο κινητήρα 374 ίππων, όπως επίσης και η υβριδική 330e με τον 2λιτρο κινητήρα των 184 ίππων και συνδυαστική ισχύ 252 ίππους.
Ο 4κύλινδρος, 2λιτρος ντίζελ αποδίδει 150 ίππους στην 318d και 190 ίππους στην 320d, η οποία διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση, ενώ ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας της γκάμας είναι ένας 6κύλινδρος 3λιτρος με 265 ίππους.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
Η 320d ξεκινά από τα 46.650 ευρώ.