Τρία χρόνια εκτιμά η Boeing ότι θα χρειαστούν για να επιστρέψουν τα αεροπορικά ταξίδια στα επίπεδα του 2019, ενώ σε βάθος χρόνου θέτει τον στόχο μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, λέγοντας πως θα χρειαστεί να “περάσουν μερικά χρόνια”.
Η Boeing στην έκθεση Προοπτικής Εμπορικής Αγοράς (CMO) 2020 επισημαίνει πως “η αεροπορία έχει δει αρκετούς περιοδικούς κραδασμούς στη ζήτηση, αλλά η βιομηχανία έχει ανακάμψει κάθε φορά”.
Η CMO 2020 αντικατοπτρίζει τον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19 και της άποψης της Boeing για τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη δυναμική της αγοράς. Τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε περιφερειακό επίπεδο, έως το 2039.
Οι εμπορικές αγορές αερομεταφορών και υπηρεσιών θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις νωρίτερα από το 2039. Δείχνοντας παράλληλα την ανθεκτικότητα και την επιστροφή στην αναπτυξιακή τάση μακροπρόθεσμα.
Η αεροπορία υπογραμμίζει η Boeing, παραμένει αναπόσπαστο μέρος των συστημάτων μεταφοράς σε όλο τον κόσμο.
“Η ωρίμανση πολλών αναδυόμενων οικονομιών της αγοράς θα αυξήσει περαιτέρω το μερίδιο των καταναλωτικών δαπανών στην οικονομική δραστηριότητα, ενισχύοντας τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.
Επιπλέον, βγαίνοντας από κάθε κρίση, η βιομηχανία έχει καινοτομήσει βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση και την αξία για το κοινό που ταξιδεύει”.
Μακροπρόθεσμη τάση: Έμφαση στην ευελιξία του στόλου
Σύμφωνα με την Boeing η τρέχουσα διαταραχή της αγοράς θα διαμορφώσει τις στρατηγικές των αεροπορικών εταιρειών στο μέλλον. Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν αποφάσεις για την ανανέωση των στόλων τους και την επανάληψη της ανάπτυξης.
Η Boeing αναμένει ζήτηση για 43.110 νέα αεροπλάνα, έως το 2039.
Οι αεροπορικές εταιρείες θα επικεντρωθούν στην κατασκευή ευέλικτων στόλων που παρέχουν μελλοντική ευελιξία δικτύου, μεγιστοποιώντας την ικανότητα ενώ ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο και βελτιώνουν την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα.
Η πρόβλεψη ποικίλλει ανάλογα με την περιοχή και την εικόνα των εμπορευματικών αγορών.