Σχεδόν το ήμισυ (45%) των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ είναι πιο αποφασισμένοι τώρα να κάνουν βιώσιμες επιλογές ταξιδιών από ό, τι πριν ένα χρόνο. Ανασταλτικοί ωστόσο παράγοντες σε αυτή τους την απόφαση είναι η έλλειψη γνώσεων και οι διαθέσιμες και ελκυστικές προσφερόμενες επιλογές.

Αυτό προκύπτει από τα πρώτα βασικά ευρήματα της έρευνας της Booking.com για τα αειφόρα ταξίδια.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι περίπου τα δύο τρίτα (66%) των Αμερικανών ταξιδιώτες πιστεύουν ότι οι άνθρωποι πρέπει να ενεργήσουν τώρα και να κάνουν βιώσιμες επιλογές ταξιδιών για να σώσουν τον πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.

Ποια εμπόδια αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες όταν κάνουν βιώσιμες επιλογές ταξιδιών είναι:

  • Δεν ξέρω πώς να καταστήσω το ταξίδι μου πιο βιώσιμο (40%)
  • Παρόλο που βλέπω εναλλακτικές λύσεις για να ταξιδεύω πιο βιώσιμα, άλλες επιλογές τείνουν να με προσελκύουν περισσότερο (41%)
  • Δεν μπορώ να αντέξω τις πρόσθετες δαπάνες βιώσιμων μετακινήσεων (40%)
  • Η ατζέντα μου με περιορίζει στις βιώσιμες επιλογές που μπορώ να κάνω (36%)
  • Οι προορισμοί για βιώσιμες μετακινήσεις δεν μου φανερώνουν λιγότερο από άλλους προορισμούς (41%)
  • Κατανοώ τι μπορώ να κάνω για να ταξιδεύω πιο βιώσιμα (43%)

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, καθώς η ζήτηση για βιώσιμες διαμονές αυξάνεται σε δημοτικότητα. Με σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ταξιδιωτών των ΗΠΑ που σκοπεύουν να παραμείνουν τουλάχιστον μία φορά σε φιλικό προς το περιβάλλον ή σε καταπράσινο κατάλυμα για τα ταξίδια τους το επόμενο έτος.