Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους πιο δημοφιλείς λόγους που οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ξοδεύουν χρήματα για επαγγελματικά ταξίδια, αποκαλύπτει μελέτη της Booking.com που αναλύει τα εταιρικά ταξίδια -σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο- στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο το 2022.

Τα επαγγελματικά ταξίδια εξακολουθούν να αποδεικνύονται ανθεκτικά και ζωτικής σημασίας για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Booking.com: Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για επαγγελματικά ταξίδια

  • Συνέδρια και παρόμοιες εκδηλώσεις, ΗΠΑ (87%) και Ηνωμένο Βασίλειο (80%).
  • Επισκέψεις σε εμπορικές εκθέσεις (76%) στη Γερμανία.
  • Τα συνέδρια και οι εκδηλώσεις εξακολουθούν να είναι ο κύριος παράγοντας. To 79% μικρομεσαίων εταιρειών σχεδιάζει επαγγελματικά ταξίδια έχοντας κατά νου αυτές τις συγκεντρώσεις.
  • Η αφοσίωση των πελατών ήταν ο δεύτερος πιο δημοφιλής λόγος (69%) για επαγγελματικά ταξίδια μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Για τις πρώτες εντυπώσεις και τη δικτύωση, τα ταξίδια για συνέδρια και αυτά που επικεντρώνονται στην αφοσίωση των πελατών είναι απαραίτητα.
Τάσεις και συμπεριφορές επαγγελματικών ταξιδιών μικρών έως μεσαίων εταιρειών
Πηγή: Booking.com

Η σημασία της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας

Ακόμη και μετά την απόσταση που επιβάλλει η πανδημία, η σημασία της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας εξακολουθεί να είναι ξεκάθαρα αισθητή μεταξύ των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Αυτό συμβαίνει επειδή επιτρέπουν πιο αποτελεσματική και επιτυχημένη επικοινωνία από τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις.

Ωστόσο, η επίσκεψη σε άλλα γραφεία και η προσωπική αλληλεπίδραση με συναδέλφους φαίνεται να είναι λιγότερο προτεραιότητα για τις μικρομεσαίες εταιρείες, με μόνο το 42% να την αναφέρουν ως λόγο για επαγγελματικά ταξίδια.