Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί LGBTQ+ τουρίστες αντιμετωπίζουν διακρίσεις στα διεθνή ταξίδια καθώς η κοινότητα συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, όπως αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα της Booking.com.

  • Τους τελευταίους 12 μήνες διακρίσεις στο εξωτερικό υπέστησαν Βρετανοί LGBTQ+ ταξιδιώτες (67%), από 55% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
  • Διακρίσεις στο εξωτερικό υπέστησαν Βρετανοί LGBTQ+ ταξιδιώτες (67%) τους τελευταίους 12 μήνες -από 55% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι- καθώς η κοινότητα συνεχίζει να αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις.
  • Το ποσοστό αυτό ανήλθε στο 68% όσων θεωρούν τον εαυτό τους υπέρμαχο των δικαιωμάτων και των αλλαγών της κοινότητας.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) όσων έχουν σύντροφο αντιμετώπισαν αυτές τις εμπειρίες κατά το τελευταίο έτος.
  • Οι τουρίστες LGBTQ+ αναμένουν κάποια μορφή διακριτικής συμπεριφοράς τόσο από τους συναδέλφους τους (61%) όσο και από τους ντόπιους στους προορισμούς που επιλέγουν (62%).
  • Το 60% συμφωνεί ότι η ταυτότητα φύλου τους έχει κάνει πιο ανασφαλείς και συνειδητοποιημένους όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
  • Σχεδόν οι μισοί (48%) ακύρωσαν ένα ταξίδι αφού είδαν ότι ο προορισμός δεν υποστηρίζει τα άτομα της κοινότητας τους.
  • Το 63% έχει κλείσει ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες σε προορισμό υποστηρικτικό για τους κατοίκους που αυτοπροσδιορίζονται ως LGBTQ+.

Γιατί ανησυχούν οι Βρετανοί LGBTQ+ τουρίστες

  • Σχεδόν για τρεις στους τέσσερις (70%) LGBTQ+ από το Ηνωμένο Βασίλειο, η δυνατότητα να είναι ο αυθεντικός εαυτός τους στο ταξίδι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού (υψηλότερος από τον παγκόσμιο μέσο όρο 63%).
  • Το κόστος διαμονής είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ανησυχία (68%). Αυτό αντικατοπτρίζει την τρέχουσα οικονομική αβεβαιότητα που επηρεάζει τους Βρετανούς.
  • Σχεδόν ένας στους τρεις (27%) είχε αρνητική εμπειρία που σχετίζεται άμεσα με την ταυτότητα του, με συνεπιβάτη.
  • Το 36% εξέφρασε ανησυχία στην ιδέα να καθίσει δίπλα σε έναν άγνωστο, φοβούμενο την αντίδραση ή τη συμπεριφορά του απέναντι του.

Η δημιουργία alter ego

  • Περίπου οι μισοί (45%) τροποποιούν πτυχές της εμφάνισης και της συμπεριφοράς τους για να αποφύγουν πιθανές διακρίσεις ή ανεπιθύμητη προσοχή.
  • Το 50% έχει δημιουργήσει ένα alter ego για να περιηγηθεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα όταν ταξιδεύουν.
  • Ο κύριος λόγος που δημιούργησαν ένα alter ego ήταν για να προστατευτούν και να νιώσουν ασφαλείς (43%) και ένας στους τρεις (31%) το έκανε για να προσαρμοστεί στις πολιτισμικές ευαισθησίες που μπορεί να υπάρχουν σε έναν προορισμό.

Παρ όλα αυτά, αναλαμβάνουν τον έλεγχο των ταξιδιών τους περισσότερο από ποτέ, για να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια τις διάφορες προκλήσεις και να βρουν τις καλύτερες εμπειρίες.
Αναγνωρίζουν την πρόοδο στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με το 78% να δηλώνει ότι η αυξημένη συμμετοχικότητα τους έχει κάνει να αισθάνονται πιο άνετα στις αποδράσεις.

Πού νοιώθουν άνετα

  • Στο check in στο κατάλυμα (85%).
  • Στην αλληλεπίδραση με ξεναγούς, αεροσυνοδούς και οι οδηγούς ταξί (84%).
  • Στην αλληλογραφία με οικοδεσπότες καταλυμάτων και αεροπορικές εταιρείες (82%)

Σχετικά με το ποια χαρακτηριστικά θα ήθελαν από τις τουριστικές εταιρείες για να βελτιώσουν τις μελλοντικές ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, το 31% αναφέρθηκε σε φίλτρα που θα διευκόλυναν τον εντοπισμό ακινήτων που προσφέρουν απρόσκοπτη φιλοξενία.

“Ως ομοφυλόφιλος άνδρας, γνωρίζω δυστυχώς από πρώτο χέρι τις προκλήσεις που εξακολουθούν να υπάρχουν σε πολλά μέρη του κόσμου, υπογραμμίζει ο Arjan Dijk, επικεφαλής μάρκετινγκ και ανώτερος αντιπρόεδρος της Booking.com.

Ενώ σημειώνεται πραγματική και απτή πρόοδος, πρέπει να παραμείνουμε σε επαγρύπνηση και να κάνουμε το χρέος μας για να γίνει πραγματικά ευκολότερο για όλους να ταξιδεύουν περήφανα”.

 

Η LGBTQ+ κοινότητα πρωτοστατεί στην υποστήριξη του βιώσιμου τουρισμού

Εν τω μεταξύ, έρευνα για το Sustainable Journeys διαπίστωσε ότι η LGBTQ+ κοινότητα πρωτοστατεί στην υποστήριξη του βιώσιμου τουρισμού.

Οι LGBTQ+ τουρίστες δείχνουν αυξημένη φροντίδα και προσοχή για βιώσιμους σκοπούς και τείνουν να ταξιδεύουν σε προορισμούς πιο κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμους.

Αναζητούν συγκεκριμένα προοδευτικές, κοινωνικά και οικονομικά υπεύθυνες ταξιδιωτικές επιλογές. Για τον λόγο αυτό, κορυφαίοι προορισμοί τους είναι η Κοπεγχάγη, το Δουβλίνο και η Μάλτα, που δίνουν προτεραιότητα στη συμμετοχικότητα και την ισότητα.