Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Booking.com το 56% των ταξιδιωτών διεθνώς, είναι πρόθυμο να απομακρυνθεί από την πεπατημένη, αναζητώντας λιγότερο γνωστές τοποθεσίες και εμπειρίες.

Την ίδια στιγμή το 48% των ταξιδιωτών θα εμπιστευόταν την ΤΝ για να σχεδιάσει το ταξίδι του. Αλλά για να βελτιωθούν οι πιθανότητες τους να βρουν τον σωστό προορισμό με τη βοήθεια του GenAI, πρέπει να υιοθετήσουν μια στροφή προς πιο δημιουργικές προτροπές συνομιλίας που μπορούν πραγματικά να συλλάβουν την ουσία της αναζήτησής τους.

Οι πρώιμοι χρήστες που ζητούν «προορισμούς παραλίας» μπορεί να βρουν καταλύματα στην Ιταλία, την Πορτογαλία ή την Ελλάδα, αλλά αυτό μπορεί να μην έχει απήχηση αν ψάχνουν για κάτι πιο περιπετειώδες.

Όμως, οι δημιουργικές προτροπές συνομιλίας, όπως π.χ: «Δείξτε μου παραθαλάσσια σπίτια σε ιταλικές πόλεις που δεν είναι τόσο πολυσύχναστες από τουρίστες και είναι πιο δημοφιλείς στους ντόπιους» ή “Δημιουργήστε ένα δρομολόγιο δύο εβδομάδων στην Ιαπωνία με αξιοθέατα της φύσης που είναι φιλικά προς τα παιδιά” θα ξεκλειδώσουν πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα – φέρνοντας στην επιφάνεια μοναδικές συστάσεις και ικανοποιώντας ανάγκες που συνήθως δεν εξυπηρετούνται από τα παραδοσιακά φίλτρα αναζήτησης.

«Οι καταναλωτές αισθάνονται όλο και πιο άνετα με το GenAI όσον αφορά στο σχεδιασμό στον προγραμματισμό ταξιδιών, ειδικά όταν βλέπουν πόσο χρόνο εξοικονομεί σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους», δήλωσε ο κ. Joe Futty, VP of Product Marketplace στην Booking.com.

Με τη συνεχή υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, οι τουρίστες έχουν μια μοναδική ευκαιρία να εντοπίζουν ευκολότερα τέτοιου είδους εμπειρίες που είναι περισσότερο ευθυγραμμισμένες με την πρόθεση να αναζητήσουν το άγνωστο – μια σημαντική στροφή από το να βασίζονται στις παραδοσιακές μεθόδους αναζήτησης και τις ιδιαιτερότητες.

Σημειώνεται ότι έρευνα Travel Predictions 2024 πραγματοποιήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε σε δείγμα ενηλίκων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή τους επόμενους 12-24 μήνες. Συνολικά, ρωτήθηκαν 27.730 ερωτηθέντες σε 33 χώρες και μεμονωμένου προορισμούς