Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Booking Holdings αναβαθμίζει τις προβλέψεις της, καθώς η ζήτηση υπερβαίνει το αυξανόμενο κόστος.

Αυτό αποκάλυψε παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο, ο Glenn Fogel, Διευθύνων Σύμβουλος της.

  • Oι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις ήταν 39,7 δις δολάρια, στο +15% από το ίδιο τρίμηνο του 2022.
  • Οι κρατήσεις στα δωμάτια αυξήθηκαν 9%.
  • Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 27% στα 5,5 δις δολάρια.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 1,8 δις δολάρια στο +64%.

Ισχυρή ζήτηση σε ταξίδια αναψυχής

«Το δεύτερο τρίμηνο, συνεχίσαμε να βλέπουμε ισχυρή ζήτηση στα ταξίδια αναψυχής. Αυτό  βοήθησε να αυξηθούν οι διανυκτερεύσεις και τα ακαθάριστα αποτελέσματα κρατήσεων στο τρίμηνο», δήλωσε, ο επικεφαλής του ομίλου.

Είδαμε αυτές τις ισχυρές τάσεις να συνεχίζονται και τον Ιούλιο. Τώρα προετοιμαζόμαστε για αυτό που αναμένουμε. Να είναι μια καλοκαιρινή ταξιδιωτική σεζόν ρεκόρ, το τρίτο τρίμηνο».

Οι προβλέψεις για το τρίτο τρίμηνο

Η Booking Holdings παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο και αύξησε τις προβλέψεις της για το τρίτο τρίμηνο.

  • Οι ακαθάριστες κρατήσεις αναμένεται τώρα να αυξηθούν ελαφρώς περισσότερο από 20%.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίτο τρίμηνο αναμένεται να είναι επίσης 20% υψηλότερο από πέρυσι.

Το όραμα των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν μια επωνυμία της Booking Holdings για να προγραμματίσουν, να κάνουν κράτηση και να απολαύσουν τα ταξίδια τους- σαν να έχουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα στις τσέπες τους- είναι μια μακροχρόνια φιλοδοξία της εταιρείας.

Ο όμιλος θεωρεί ότι απλοποιεί τα πράγματα για τους ταξιδιώτες, ενώ δίνει στους προμηθευτές περισσότερες ευκαιρίες να εξατομικεύουν και να εμπορευματοποιούν τις προσφορές τους.

Όπως επισήμανε ο Glenn Fogel «με την πάροδο του χρόνου, θα δείτε σταδιακή βελτίωση στην πλατφόρμα μας. Αυτό μας οδηγεί ένα ακόμη βήμα μπροστά στο μακροπρόθεσμο όραμα μας.
Είναι σημαντικό ότι αυτή η προσέγγιση μας επιτρέπει να απολαμβάνουμε τα οφέλη ενώ χτίζουμε προς αυτή τη μελλοντική κατάσταση».

Στο αυτό θα συμβάλλει και η τεχνητή νοημοσύνη. Σχετικά με την τεχνολογία ο Glenn Fogel υπογράμμισε πώς «είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τους πρόσφατα ανακοινωθέντες ταξιδιωτικούς βοηθούς μας με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης τόσο στην Priceline όσο και στην Booking.com και ανυπομονούμε να μάθουμε ποια στοιχεία εκτιμούν περισσότερο οι πελάτες».