Μέχρι τώρα ξέραμε τα μπουτίκ ξενοδοχεία και τώρα ήρθε η ώρα για τα μπουτίκ ταξίδια, την νέα τάση. Και όσοι τα επιλέγουν είναι ξεχωριστοί ταξιδιώτες που αναζητούν την αποκλειστικότητα και το ιδανικό.
Τα ταξίδια μπουτίκ σηματοδοτούν εξειδικευμένα αγαθά ή υπηρεσίες -από την κρουαζιέρα, τις δραστηριότητες, μέχρι το κατάλυμα- που απευθύνονται σε συγκεκριμένη πελατειακή βάση, τονίζουν οι ειδικοί.
Μετάφραση; Το κλειδί είναι η έμφαση στην αξία πέρα από την τιμή -που δεν τους ενδιαφέρει.
Η κομψότητα είναι η ουσία της πολυτέλειας, για τους μπουτίκ ταξιδιώτες. Δώστε προσοχή στο περιβάλλον, στις επιλεγμένες ανέσεις, το γευστικότατο φαγητό, το καλό κρασί στην απαράμιλλη εξυπηρέτηση.
Κάντε τον επισκέπτη να αισθανθεί ότι η μπουτίκ εμπειρία του στο ξενοδοχείο σας ή στην κρουαζιέρα για παράδειγμα έχει σχεδιαστεί μόνο για αυτόν.
Η νέα τάση θέλει τους επισκέπτες να είναι “έμπειροι ταξιδιώτες και αναζητούν μια πιο μπουτίκ εμπειρία που αντικατοπτρίζει την τοποθεσία και τις συνήθειες των ντόπιων, υποστηρίζουν ταξιδιωτικοί πράκτορες.
Αυτό που κάνει τα μπουτίκ, ειδικά ταξίδια είναι οι δραστηριότητες που κάνουν κάθε στιγμή αξέχαστη, οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, η εμπειρία και η αξία που προσφέρεται σε κάθε πελάτη”.
Συχνά τα μπουτίκ ταξιδιωτικά προϊόντα συνδυάζουν την κομψότητα του παλιού κόσμου με τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες, την αυθεντική τέχνη και τα πολυτελή έπιπλα και τις αντίκες και το αυθεντικό ευ ζην.
Στην ουσία, τα μπουτίκ ταξιδιωτικά προϊόντα τείνουν να έχουν προσωπικότητα και οι οπαδοί τους λατρεύουν την δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών.