Η British Airways κατέβαλε σε επιβάτη ΑμεΑ 780 £, “αποζημιώνοντας” τον ουσιαστικά για το πανάκριβο καινούργιο εισιτήριο που αναγκάστηκε να πληρώσει γιατί δεν μπορούσε να αλλάξει το όνομα της νοσοκόμα συνοδού στο ταξίδι.
Η Rachael Monk που πάσχει από σύνθετη εγκεφαλική παράλυση και πρέπει να έχει 24 ώρες δίπλα της δύο ειδικούς, αγόρασε τρία εισιτήρια για τον Καναδά. Η μία όμως από τις δύο νοσοκόμες της έφυγε από την δουλειά και η Rachael Monk βρήκε αντικαταστάτρια της. Έπρεπε λοιπόν να αλλάξει το όνομα στο εισιτήριο. Η British Airways αρνήθηκε και αναγκάστηκε να αγοράσει καινούργιο με την τιμή στα ύψη.
Η υπόθεση ξεσήκωσε σάλο όταν πήρε διαστάσεις από τα βρετανικά Μέσα μετά από καταγγελίες της Rachael Monk και η αεροπορική εταιρεία δήλωσε οτι θα επιστρέψει τα λεφτά από το επιπλέον εισιτήριο που χρεώθηκε η γυναίκα, ως μια «χειρονομία καλής θέλησης».
“Θα ήθελα πολύ να δω τις πολιτικές των αεροπορικών εταιρειών να αλλάζουν όταν πρόκειται για εξαιρετικές περιστάσεις που αντιμετωπίζουν οι ΑμεΑι επιβάτες, δήλωσε η Rachael Monk σε πρωινή εκπομπή του BBC2.
Είμαι πρόθυμη να το φτάσω όσο το δυνατόν πιο μακρυά, όχι μόνο για τον εαυτό μου αλλά και προς όφελος όλων των ατόμων με ειδικές ανάγκες που χρειάζονται υποστήριξη και ίσως βρίσκονται σε παρόμοιες καταστάσεις.”