Η Hyatt Hotels Corporation ξεκίνησε το “Caption by Hyatt”. Ένα νέο brand lifestyle ξενοδοχείο που φιλοδοξεί να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά.
Που θα τους επιτρέψει να “εργάζονται, να τρώνε ή να επικοινωνούν σε άνετους, ευέλικτους, κοινόχρηστους χώρους. Χώρους που θα ενθαρρύνουν τις συνομιλίες και την επαφή”.

Η Hyat λέει ότι η νέα μάρκα έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει ξενοδοχεία “όπου οι επισκέπτες θα αισθάνονται άνετα να ξεκινήσουν μια συνομιλία με έναν άγνωστο πίνοντας ένα φλιτζάνι καφέ, τρώγοντας ή απολαμβάνοντας ένα ποτό στο τέλος της ημέρας”.

Το εμπορικό σήμα “Caption by Hyatt” θα επικεντρωθεί σε προσιτούς χώρους για συναναστροφές. Στην αξία σε τρόφιμα και ποτά. Και στις εμπειρίες που δεν ξεκινούν ή τελειώνουν στην μπροστινή πόρτα του ξενοδοχείου.

“Πιστεύουμε ότι η μάρκα είναι έτοιμη για ισχυρή ανάπτυξη, λέει ο Jim Chu, παγκόσμιος επικεφαλής της ανάπτυξης για το Hyatt καθώς μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες των διαφόρων τοποθεσιών και αγορών. Και να προσφέρει μια πιο βιώσιμη προσέγγιση στο σχεδιασμό και τις λειτουργίες της”.