Το Carlson Rezidor Hotel Group ανακοίνωσε την νέα του ταυτότητα ως Radisson Hotel Group, με στόχο να γίνει “μία από τις τρεις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο”.

Η νέα ονομασία, Radisson Hotel Group, αξιοποιεί την ισχυρή συνεργασία μεταξύ της Radisson Hospitality (πρώην Carlson Hotels) και του Rezidor Hotel Group (που είναι εισηγμένη στο Nasdaq Stockholm, Σουηδία και έχει έδρα στις Βρυξέλλες, Βέλγιο) για την ανάπτυξη και τη λειτουργία διαφόρων σημάτων σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Η νέα κατεύθυνση, στρατηγική και εταιρική ονομασία ήταν αναγκαία επειδή “η εταιρεία δεν διαθέτει μια μητρική μάρκα που να μπορεί να αντλεί μετοχές από τις μεμονωμένες μάρκες, όπως τα Marriott και Hilton.”

Επί του παρόντος, ο 11ος μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος στον κόσμο, το Radisson Hotel Group αποτελείται από οκτώ ξενοδοχειακές μάρκες με περισσότερα από 1.400 ξενοδοχεία σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη.

Η παρουσίαση της νέας ταυτότητας του ομίλου αποτελεί σημαντικό ορόσημο σε ένα πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο που θα μεταμορφώσει την επιχείρηση και τη θέση της.

“Σήμερα είναι η αρχή μιας συναρπαστικής εποχής για το Radisson Hotel Group, ενωμένο από τη νέα μας μάρκα και το μακροπρόθεσμο όραμα να γίνει η κορυφαία τρία εταιρεία φιλοξενίας στον κόσμο”, δήλωσε ο Federico J. González, πρόεδρος του Rezidor Hotel Group και πρόεδρος της παγκόσμιας διευθύνουσας επιτροπής, Radisson Hotel Group.

Το πενταετές επιχειρησιακό σχέδιό μας περιλαμβάνει πρωτοβουλίες που επαναπροσδιορίζουν την προστιθέμενη αξία μας, βελτιστοποιούν το χαρτοφυλάκιο μας, εξορθολογούν λειτουργίες, επενδύουν σε συστήματα νέας τεχνολογίας και ευθυγραμμίζουν τα μέλη της ομάδας μας με την υπογραφή της νέας φιλοσοφία μας Every Moment Matters”.

“Η δημιουργία του Radisson Hotel Group είναι μια εξέλιξη της μακροχρόνιας συνεργασίας μας με το Rezidor Hotel Group. Μαζί δημιουργούμε περισσότερη αξία για τους πελάτες και τους ιδιοκτήτες μας”, δήλωσε ο John M. Kidd , διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής του Radisson Hospitality.

Είναι η κατάλληλη στιγμή να εναρμονίσουμε τα στρατηγικά και επιχειρησιακά μας σχέδια και να προχωρήσουμε στην αγορά ως ένας σταθερός παίκτης”.