Με αισιοδοξία υποδέχεται η Celestyal Cruises τη νέα χρονιά, έχοντας αποτιμήσει θετικά την πορεία της το 2017, η οποία χαρακτηρίζεται από αύξηση των Ευρωπαίων τουριστών, από την ανθεκτικότητα των μακρινών αγορών, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς και από το στρατηγικό της άνοιγμα στην Κινεζική αγορά.

Το 2017 κλείνει με τη διεθνή διάκριση «Best for Service» από το Cruise Critic UK Editors’ Picks.

Παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την αστάθεια στη γείτονα χώρα, το 2017 κλείνει με θετικό πρόσημο για τη Celestyal Cruises, καθώς διατηρήθηκε ο αριθμός επιβατών στους 100.000 με δραστηριοποίηση δύο πλοίων στο Αιγαίο, το Celestyal Olympia και το Celestyal Nefeli, πραγματοποιώντας 598.000 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κ. Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Celestyal Cruises στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας:

«Εκκινούμε το 2018 με νέο, στρατηγικό σχεδιασμό, καθώς ενισχύουμε το Δίκτυο Πωλήσεων με στόχο την αύξηση πωλήσεων κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και της Ασίας και 10% για την αγορά της Αμερικής, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να χτίζουμε το brand της Celestyal εστιάζοντας στα δυνατά της σημεία που είναι η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και φιλοξενίας που παρέχουμε και είναι αυτά που μας ξεχωρίζουν και μας χαρίζουν διεθνή αναγνώριση».

Εστιάζοντας στην αναβάθμιση της εμπειρίας των επιβατών της και έχοντας αφουγκραστεί τις επιθυμίες τους, η Celestyal Cruises «συστήνει» το 2018, τη νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο».

Σε αυτό το πρόγραμμα παρέχεται η δυνατότητα διανυκτέρευσης στη Μύκονο και τη Σαντορίνη και ολοήμερης παραμονής στη Μήλο, προσφέροντας στους επιβάτες περισσότερο χρόνο σε αγαπημένους προορισμούς, ενώ παράλληλα ενισχύονται και τονώνονται οι τοπικές κοινωνίες.

Ο κ. Αναστασιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά το παράδειγμα της Μήλου όπου από το 2017 καταγράφεται αύξηση προσεγγίσεων στο νησί της Μήλου κατά 21%.

Επιπλέον, τόνισε την προσπάθεια της εταιρείας για επιμήκυνση τη τουριστικής περιόδου με την αναχώρηση των πλοίων της 20 ημέρες νωρίτερα σε σχέση με το 2016.

Επιπλέον το 2018, τα δρομολόγια της εταιρείας θα παραταθούν για δύο περίπου εβδομάδες με δύο τριήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 2 και 9 Νοεμβρίου και δύο 4ήμερες κρουαζιέρες εικόνες Αιγαίου στις 29 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου.

Το 2019 προβλέπεται, επίσης, 12% αύξηση των προγραμματισμένων αναχωρήσεων με 100 αναχωρήσεις συνολικά.

Παράλληλα, η Celestyal Cruises παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα με μέσο όρο ετήσιας συνεισφοράς €30εκ. για την κρίσιμη για τη χώρα μας τριετία 2014-2017. Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο Επιχειρήσεων της εταιρείας, καπ. Γεώργιο Κουμπενά, το 2017, η συνολική συνεισφορά της Celestyal Cruises στην ελληνική οικονομία ανήλθε σε €103εκ., με €30εκ. εξ αυτών να αφορούν άμεσες λειτουργικές δαπάνες, ενώ δαπανήθηκαν €5.5εκ. σε ελληνικές επιχειρήσεις (τρόφιμα/ποτά) και €3εκ, για έξοδα προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Τέλος, η Celestyal Cruises, ανέπτυξε, για ακόμη μια χρονιά, έντονη κοινωνική δράση, αναλαμβάνοντας σημαντικές πρωτοβουλίες Κοινωνικής Υπευθυνότητας και υποστηρίζοντας εμπράκτως όσους έχουν ανάγκη.

Το 2017, η Celestyal Cruises υποστήριξε το πρόγραμμα επιμόρφωσης «Αρχιμήδης», που ξεκίνησε από τη Σάμο με την επιμόρφωση της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2018 για το σύνολο της σχολικής κοινότητας όλων των βαθμίδων.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα Θεοχαράκη και επιφανείς εκπαιδευτικούς της επιστήμης των μαθηματικών της χώρας, στοχεύοντας να «αγγίξει» περισσότερα από 2.000 παιδιά του νησιού.

Και η χρονιά κλείνει φέτος μία εξαιρετικά σημαντική διάκριση και την βράβευσή της ως Best for Service των Cruise Critic Editor’s Picks 2017 που προστίθεται στη σειρά των διεθνών διακρίσεων που έχει λάβει η εταιρεία μέχρι τώρα, σφραγίζοντας την επιτυχημένη πορεία της και δίνοντας ώθηση για τα επόμενα βήματα ανάπτυξης.

Σχετικά με τη Celestyal Cruises
Η Celestyal Cruises είναι η εταιρία κρουαζιέρας που διατηρεί ως βάση των δραστηριοτήτων της την Ελλάδα με λιμάνια επι/αποβίβασης κατά κύριο λόγο τα ελληνικά νησιά και την Κούβα. Η εταιρία διαχειρίζεται τέσσερα μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια, που το καθένα προσφέρει ιδανικό περιβάλλον για ζεστή και προσωπική εξυπηρέτηση. Επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρίας είναι ο «προορισμός», ενώ κάθε κρουαζιέρα της εστιάζει σε όλες τις εκφάνσεις του πολιτισμού των περιοχών που επισκέπτεται, προσφέροντας αυθεντικές εμπειρίες τόσο εν πλω όσο και στην ξηρά.

Κοινωνική Υπευθυνότητα
Η Celestyal Cruises δεσμεύεται πλήρως απέναντι στη βιώσιμη ανάπτυξη και τις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Η εταιρία υποστηρίζει τις τοπικές κοινωνίες στους προορισμούς που επισκέπτεται, ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης. Από το 2015, πάνω από 1.200 μαθητές στα νησιά της Μήλου, Πάτμου και Ίου απήλαυσαν ένα «ταξίδι στη γνώση» παρακολουθώντας ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα- πρωτοβουλία της Celestyal Cruises. Συμπληρωματικά, η Celestyal Cruises υποστηρίζει πολιτιστικές ΜΚΟ, καθώς και την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας και την εξέλιξη των σπουδαστών ναυτιλιακών σχολών.

Πιστοποίηση ISO
Όλο το φάσμα της διοίκησης των κρουαζιερόπλοιων, συμπεριλαμβανομένου του τεχνικού τομέα, του ξενοδοχειακού τμήματος και του πληρώματος και των γραφείων της Celestyal Cruises είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001/14001. Η DNV-GL, η οποία αποτελεί την ελεγκτική αρχή, θεωρείται ευρέως η μεγαλύτερη και πιο αναγνωρισμένη εταιρία αξιολόγησης στον κλάδο της ναυτιλίας.

Βραβεία
To 2017, η Celestyal Cruises απέσπασε τέσσερα κορυφαία βραβεία στα Cruise Critic Cruisers’ Choice Awards, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα κρουαζιέρας στον κόσμο, στις κατηγορίες που αφορούν τα κρουαζιερόπλοια μεσαίου μεγέθους, και συμπεριλαμβάνουν τα ακόλουθα: «Αξία», «Ψυχαγωγία», «Επιβίβαση» και «Εκδρομές». Στα Greek Tourism Awards 2017, η εταιρία κατέκτησε πέντε βραβεία, αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά τη δυναμική της δραστηριοποίηση στον κλάδο του κρουαζιέρας και την υπεραξία που προσφέρει. Συγκεκριμένα, βραβεύθηκε με χρυσό βραβείο στις κατηγορίες «Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου/ Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», «Guest Service Excellence», «Γαστρονομικός τουρισμός» και «Εταιρική ταυτότητα/ Διαχείριση εταιρικής φήμης/ Branding», ενώ απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια»