Όταν ο πρώην εκτελεστικός του Starwood Hotels, Chris Austin, άφησε πέρυσι την καριέρα του στην φιλοξενία και δέχτηκε την ανώτερη θέση πωλήσεων στη Seabourn Cruise Line, μερικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες του είπαν ότι ήταν “κρίμα που έφυγε από τον ξενοδοχειακό κλάδο”.

Η απάντησή του, αποστομωτική: “Δεν είναι έτσι, γιατί με αυτό που ασχολούμαι τώρα είναι ουσιαστικά ένα πλωτό υπερ-πολυτελές ξενοδοχείο. Ολα είναι φιλοξενία, ταξίδια και τουρισμός.”

Σε μια περίοδο ταχείας επέκτασης, η ανάπτυξη της αγοράς πολυτελών κρουαζιερών είναι κρίσιμη.

“Μέχρι το 2022, θα υπάρξει αύξηση 29% στην κρουαζιέρα πολυτελείας, οπότε πρέπει να προσελκύσουμε νέους ταξιδιώτες”, εκτιμά ο Austin και συστήνει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να “κεντρίσουν την περιέργεια των πελατών, για να πετύχουν εύκολα την πώληση.”

Δεν πουλάτε απυθείας κρουαζιέρα λέει χαρακτηριστικά, αλλά εμπειρίες όπως “μια εγγυημένη κράτηση σε ένα εστιατόριο Thomas Keller, απόλαυση spa από ειδικούς, πρωινή γιόγκα και διαλογισμός, επίσκεψη σε μνημεία της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO και δρομολόγια σε μέρη που δεν θα μπορούσατε ποτέ να πάτε στη γη ”

Από την εμπειρία μου στην βιομηχανία πολυτελών ξενοδοχείων, αυτός είναι ο πραγματικός ορισμός του τι περιγράφω ως “έξυπνη εξατομικευμένη υπηρεσία που είναι το μέλλον στο τουρισμό”, τονίζει ο Chris Austin.