Τους πέντε καλύτερους τρόπους για να “χτυπήσετε” σε ταξιδιωτικές κρταήσεις την φυλή των millennials, συστήνει το Contiki.

1. Εμπνευσμένο περιεχόμενο
Αυτό που θέλουν οι millennials είναι οι εμπνευσμένες ιστορίες που που θα τους εμπνεύσουν για το ταξίδι.
Διαφοροποιήστε την εστίασή σας από το καθαρά άμεσο μάρκετινγκ και προσθέστε κάποια προσοχή στην αποστολή υποσυνείδητων μηνυμάτων μέσω Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων. Θέλουν απλά στο ταξίδι να γράψουν τη δική τους ιστορία.

2. Υψηλή εξυπηρέτηση πελατών
Θα πρέπει να τους προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και μάλιστα να διαφοροποιείστε από τους άλλους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Για παράδειγμα, δώστε τους πληροφορίες για τα αγαπημένα εστιατόρια του πρακτορείου ή το καλύτερο καφέ στο προορισμό.

Θα τους διευκολύνετε και δεν θα χρειαστεί να χάσουν χρόνο για να βρουν οι ίδιοι τις πληροφορίες.

3. Μείνετε μακριά από την τιμή
Ενώ οι προσφορές είναι ένας δελεαστικός παράγοντας για το ταξίδι, μην κυκλοφορείτε στην αγορά με την τακτική “εξοικονομήστε χρήματα, αγοράστε τώρα”.

Μην μειώνετε την σχέση σας με τον πελάτη στην λογική αν “είστε ακριβότεροι ή φθηνότεροι”.

4. Δικτυωθείτε στα “θέλω” τους
Αναζητήστε που ξοδεύουν τον χρόνο τους και δώστε τους προτάσεις, όπως τοπικά φεστιβάλ μουσικής και άλλες εκδηλώσεις και τόπους που οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

5. Social media
Είτε το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Linked In, η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας σας, περνά από τον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Βασικό στοιχείο για να κερδίσετε αξιοπιστία και να ενισχύσετε τις προσπάθειές σας για να τους προσεγγίσετε.