Η COSMOTE φέρνει την πρώτη εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά ψηφιακή κινητή, χωρίς δεσμεύσεις, με απόλυτη ελευθερία και ευελιξία. Το COSMOTE Neo, που παρουσιάστηκε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου
καταναλωτή, που τα θέλει όλα τώρα, εύκολα, γρήγορα, απλά και ψηφιακά.
«Το COSMOTE Neo σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην κινητή τηλεφωνία στη χώρα μας. Είναι ουσιαστικά μια νέα κινητή που απευθύνεται κυρίως στους νέους, χωρίς να είναι καρτοκινητή, αλλά ούτε και συμβόλαιο. Αποτελεί το πρώτο προϊόν κινητής που ζει εξ ολοκλήρου στον ψηφιακό κόσμο, όπως ταιριάζει στον καταναλωτή της ψηφιακής εποχής. Ό,τι κι αν σχεδιάζουμε, ό,τι κι αν κάνουμε, έχουμε πάντα στο μυαλό μας τα θέλω του πελάτη», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ και συμπλήρωσε: «Με το COSMOTE Neo κάνουμε disrupt τον
ίδιο μας τον εαυτό.
Επιλέγουμε να αλλάξουμε μόνοι μας, γιατί έχουμε την αλλαγή στο DNA μας».
Τι είναι το COSMOTE Neo
Το COSMOTE Neo δίνει για πρώτη φορά στους χρήστες τη δυνατότητα να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της κινητής τηλεφωνίας τους εξ ολοκλήρου ψηφιακά. Όλα ξεκινούν και ολοκληρώνονται αποκλειστικά μέσω του My COSMOTE App.
Με ένα κλικ στο κινητό τους, οι καταναλωτές μπορούν με απλά βήματα να ενεργοποιήσουν το COSMOTE Neo και να προχωρήσουν στην ταυτοποίηση των στοιχείων τους, να διαμορφώσουν το πλάνο τους όπως ακριβώς το επιθυμούν, να το αλλάξουν κάθε μήνα, οποιαδήποτε στιγμή, να επιλέξουν πρόσθετα πακέτα (data, ομιλία, SMS), να πληρώσουν, ακόμα και να εξυπηρετηθούν.
Έτσι, το COSMOTE Neo είναι η πρώτη 100% digital κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα, καθώς ζει αποκλειστικά στα Smartphones των συνδρομητών. Επιπλέον, είναι εντελώς αδέσμευτο και μπορεί να διακοπεί οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Τo COSMOTE Neo προσφέρει 4 απλούς συνδυασμούς GB και χρόνου ομιλίας, με τη τιμή να
κυμαίνεται από 20-30€/μήνα. Παράλληλα, διατίθενται επιπλέον πακέτα (MB, λεπτά ομιλίας, SMS) που οι χρήστες μπορούν να ενεργοποιούν μόνοι τους, οποτεδήποτε θέλουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους.