Η Ελλάδα είναι ο τέταρτος αγαπημένος δημοφιλής προορισμός των σόλο Κινέζων ταξιδιωτών, με πρώτο το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι φυσικές και πολιτιστικές…χάρες της Βρετανίας, την καθιστούν ως μια από τις πιο κατάλληλες ευρωπαϊκές χώρες για σόλο αποδράσεις, ενώ η Ελλάδα κερδίζει στα σημεία -σε σχέση με άλλους προορισμούς- για το τοπίο της, την αρχαία ιστορία της και τις άπειρες ευκαιρίες για τουρισμό στο απέραντο γαλάζιο της -αφού και τα νησιά μας τους προσελκύουν.

Τα ταξίδια των Κινέζων στην Ευρώπη σημείωσαν εντυπωσιακή ετήσια αύξηση 130% μεταξύ 2016 και 2017, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσαν από κοινού η Ctrip Customized Travel και το Ινστιτούτο Ερευνών για τον Εξερχόμενο Τουρισμό της Κίνας.

Η εν λόγω έκθεση φανερώνει ότι η κινεζική εξατομικευμένη ταξιδιωτική αγορά το 2017 αναπτύχθηκε γρήγορα και ήδη αντιπροσωπεύει το 10% της συνολικής εξερχόμενης επιχειρηματικής αγοράς.

“Η ζήτηση και η κατανάλωση εξατομικευμένων ταξιδίων από τους Κινέζους καταναλωτές είναι μοναδική. Τέτοια ταξίδια δεν είναι συνηθισμένα στις δυτικές χώρες, όπου τυπικά περιορίζονται σε μεσαίες και μεγαλύτερες ομάδες πελατών από υψηλά οικονομικά υπόβαθρα, δηλώνει από το συνέδριο Customized Travel Summit στη Βουδαπέστη, ο διευθυντής της COTRI, Dr. Wolfgang Georg Arltstated.

Έτσι, τα εξατομικευμένα ταξίδια στην κινεζική αγορά είναι μοναδικά καθώς είναι δημοφιλή, νεανικά και διαθέτουν υψηλά ποσοστά ανάπτυξης”.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του συνεδρίου, για τους Κινέζους ταξιδιώτες: 

  • Πάνω από έξι εκατομμύρια Κινέζοι ταξιδιώτες επισκέφθηκαν την Ευρώπη το 2017, ενώ λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ορισμένοι ταξιδιώτες θα επισκεφθούν πολλές χώρες, το συνολικό ποσό εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 12 εκατομμύρια.
  • Σύμφωνα με στοιχεία της Ctrip.com, η Ευρώπη ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής ήπειρος  (μετά την Ασία) μεταξύ της κινεζικής εξερχόμενης αγοράς το 2017, αντιπροσωπεύοντας το 9,3% των συνολικών ταξιδιών.
  • Παράλληλα, σημαντικό στοιχείό της έρευνα είναι το γεγονός ότι το 29% των Κινέζων επισκεπτών στην Ευρώπη ήταν 50 ετών και άνω.

Ως εκ τούτου, η παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών κατάλληλων για την ηλικία των κινεζικών ηλικιωμένων ταξιδιωτών αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών.

Το 40% των συνολικών εξατομικευμένων ταξιδιών της Κίνας είναι εξερχόμενα, μεταξύ των οποίων οι εκδρομές σε ευρωπαϊκούς προορισμούς που αντιπροσωπεύουν το 10%, ενώ ο όγκος της ζήτησης παρουσίασε άνοδο 130% σε ετήσια βάση.

Η Ελλάδα εμφανίστηκε στον κατάλογο των πιο δημοφιλών χωρών της Ευρώπης για εξατομικευμένα ταξίδια και οι Κινέζοι τουρίστες που την επισκέπτονται είναι συνήθως νέοι ταξιδιώτες που δεν ταξιδεύουν με πακέτα διακοπών και των οποίων η εξατομίκευση του ταξιδιού τους επικεντρώνεται στα γαμήλια ταξίδια και τις φωτογραφήσεις γάμου.