Την πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα για την παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένων ταξιδιών σε επιχειρήσεις παρουσίασε η κινεζική Ctrip, καθώς περισσότερα στελέχη εταιρειών ταξιδεύουν τόσο στο εσωτερικό της Κίνας όσο και στο εξωτερικό για εργασία ή team building.
Στην πλατφόρμα, οι επιχειρήσεις θα απολαμβάνουν εξατομικευμένες υπηρεσίες από περισσότερους από 4.000 επαγγελματίες που θα σχεδιάζουν πακέτα τουρισμού για να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τους.
Παράλληλα, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα πραγματοποιήσουν τη διαδικασία συμβουλευτικής και σχεδιασμού πιο αποτελεσματική και διαφανή, χάρη στα πολλά δεδομένα που διαθέτουν σύμφωνα με τη Ctrip.
Οι επιχειρήσεις θα έχουν επίσης πρόσβαση στις προσαρμοσμένες τουριστικές υπηρεσίες της Ctrip μέσω περισσότερων από 6.000 ταξιδιωτικών πρακτορείων.
Υπενθυμίζεται ότι η Ctrip άρχισε να προσφέρει online εξατομικευμένα ταξίδια το 2016 και είδε τα έσοδά στην εν λόγω αγορά να αυξάνονται άνω του 200% πέρυσι
Το δυναμικό της αγοράς για εξειδικευμένα ατομικά ταξίδια στις επιχειρήσεις είναι τεράστιο και μπορεί να πάρει περίπου το ήμισυ του συνολικού εξατομικευμένου μεριδίου αγοράς του τουρισμού σύντομα, σύμφωνα με τον Xu Zhiyun, επικεφαλής του ταξιδιωτικού τμήματος της Ctrip, ο οποίος εκτιμά ότι τα έσοδα της εταιρείας στο εν λόγω πεδίο θα τετραπλασιάσουν αυτά του 2017 χάρη στην έναρξη της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Σημειώνεται ότι πάνω από 5 δισ. ταξίδια πραγματοποιήθηκαν στην Κίνα το προηγούμενο έτος, δημιουργώντας συνολικά εκτιμώμενα έσοδα 4.517 τρις. γιουάν (713.8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) το 2017 – ένα άλμα 69% από το 2012 και μέση ετήσια αύξηση 15.8% τα τελευταία πέντε χρόνια. Τέλος, πέρυσι πραγματοποιήθηκαν 129 εκατ. ταξίδια στο εξωτερικό, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.