Ειδική υπηρεσία βοήθειας για ταξιδιώτες με ορατές και μη ορατές αναπηρίες ξεκίνησε η CWT. Η υπηρεσία, που διατίθεται επί του παρόντος σε 20 χώρες με προγραμματισμένη παγκόσμια κυκλοφορία μέχρι το τέλος του έτους, περιλαμβάνει «ευρύ φάσμα» υποστήριξης.

Πρόκειται για τη διευθέτηση υπηρεσιών αεροδρομίου και αεροπορικών εταιρειών TSA Cares, κρατήσεις ζώων εξυπηρέτησης, γρήγορη μετανάστευση, αιτήματα ειδικών υπηρεσιών σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπως βοήθεια με αναπηρικό αμαξίδιο και κράτηση καταλύματος με εγκαταστάσεις μειωμένης κινητικότητας.

Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία έχουν πρόσβαση σε ένα αποκλειστικό email και έναν αριθμό τηλεφώνου που τους κατευθύνει σε μια ομάδα ταξιδιωτικών συμβούλων που έχουν παρακολουθήσει εξειδικευμένη εκπαίδευση για ενσυναίσθηση και ευαισθητοποίηση.

Ένα από τα κύρια εμπόδια για την παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας κράτησης για ταξιδιώτες που χρειάζονται ειδική βοήθεια είναι η έλλειψη συνέπειας, με τους προμηθευτές και τους ενδιαφερόμενους σε όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία να χρησιμοποιούν ευρέως διαφορετικές ορολογίες και διαδικασίες.

Για να το ξεπεράσει αυτό, η CWT δημιούργησε ένα ψηφιακό αποθετήριο για τους ταξιδιωτικούς της συμβούλους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε ολοκληρωμένες πληροφορίες προσβασιμότητας που σχετίζονται με αλυσίδες ξενοδοχείων, αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, παρόχους χερσαίων μεταφορών και άλλους προμηθευτές.
Αυτό το καινοτόμο εργαλείο έχει βελτιώσει σημαντικά την παραγωγικότητα και εξομαλύνει τη διαδικασία κράτησης για τους ταξιδιώτες.

Η CWT προσάρμοσε επίσης το εργαλείο προφίλ ταξιδιωτών για να συλλάβει ειδικές απαιτήσεις βοήθειας, όπως επιλογές αναπηρικών αμαξιδίων, ζώα εξυπηρέτησης και επιπλέον θέσεις για φροντιστές και βοηθούς. Αυτό διασφαλίζει ότι οι ανάγκες λαμβάνονται υπόψη κατά τη διάρκεια κάθε τροποποίησης κράτησης και ταξιδιού, εξαλείφοντας την απαίτηση για επαναλαμβανόμενη αυτο-αποκάλυψη. Όλες οι απαιτήσεις προσβασιμότητας των ταξιδιωτών επαληθεύονται με τους προμηθευτές 48 ώρες πριν από την αναχώρηση.