Η Cyprus Airways, ρωσικών πλέον συμφερόντων, θέλει να ισχυροποιήσει τη θέση της στο Ελ. Βενιζέλος, ξεκινώντας με δύο δρομολόγια την εβδομάδα από τις 29 Μαρτίου, ενώ από την 1η Ιουνίου η σύνδεση Αθηνας- Λαρνακας θα είναι τέσσερις φορές την εβδομάδα.

«Πιστεύουμε στην Αθήνα και θέλουμε να επενδύσουμε στον ποορισμό», ανέφερε χθές στο πλαίσιο της παρουσίασης του θερινού προγράμματος της εταιρείας, ρωσικών πλέον συμφερόντων, η επικεφαλής marketing κ. Κική Χαϊδά, προσθέτοντας ότι «η εταιρεία έχει ένα ισχυρό brand, όπως αυτό της Cyprus Airways, σταδιακά θα ενισχύει τις συνδέσεις της και ήδη μελετάμε το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν».

Σύμφωνα με την εταιρεία, το επαναλανσάρισμα της Cyprus Airways αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την κυπριακή αγορά, αφού όχι μόνο διευρύνει τη σύνδεσιμότητα του νησιού αλλά ενισχύει και την εικόνα της Κύπρου στο εξωτερικό.

Σημειώνεται ότι με βάση τα στοιχεία του Ελευθέριος Βενιζέλος, η κυπριακή αγορά είναι από τις σημαντικότερες για την Αθήνα και κατατάσσεται στην 4η θέση στο σύνολο της διεθνούς επιβατικής κίνησης (μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ιταλία), με ένα μερίδιο 7,5%.

Οσον αφορά την ίδια την Cyprus Airways, το χειμερινό πρόγραμμα του 2017 περιλαμβάνει δύο προορισμούς (Αγία Πετρούπολη, Τελ Αβιβ) αλλά και πτήσεις κοινού κωδικού με την S7, ενώ οι θερινοί προορισμοί για το καλοκαίρι του 2018 περιλαμβάνουν, εκτός από την Αθήνα (4 φορές την εβδομάδα), τη Ζυρίχη (δύο φορές την εβδομάδα), το Μόναχο (μία σύνδεση την εβδομάδα), τη Βερόνα (δύο φορές την εβδομάδα), την Στουτγκάρδη (μία φορά την εβδομάδα) και την Πράγα (δύο φορές την εβδομάδα).

Η Cyprus Airways έχει ως βάση το Διεθνές Αεροδρόμιο Λάρνακας. Η νέα εταιρεία προέκυψε όταν τον Ιούλιο του 2016, η ρωσικών συμφερόντων Charlie Airlines Ltd, εγγεγραμμένη στην Κύπρο, κέρδισε μετά από διαγωνισμό τα δικαιώματα δεκαετούς χρήσης της εμπορικής επωνυμίας Cyprus Airways, υπογράφοντας τη σχετική συμφωνία με το Υπουργείο Οικονομικών της Κύπρου. Στο μετοχικό σχήμα της Cyprus Airways, πέραν της Charlie, συμμετέχει με ποσοστό μειοψηφίας και η ρωσικών συμφερόντων S7.

Οι Κυπριακές Αερογραμμές, ως εθνικός αερομεταφορέας της Κύπρου, είχαν τερματίσει τη λειτουργία τους ήδη από το 2015, μετά και τη σχετική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η τελευταία έκρινε ότι οι ενισχύσεις που λάμβανε η εταιρεία, η οποία αντιμετώπιζε σημαντικά οικονομικά προβλήματα, ήταν ασυμβίβαστες κι έτσι έπρεπε να επιστρέψει τα κεφάλαια στο κράτος.