Χρονιά ορόσημο αποτελεί το 2017 για την Data Communication καθώς συμπληρώνει 30 χρόνια λειτουργίας αλλά παρουσιάζει και το DCScan4you μια νέα, παγκόσμια καινοτομία που αλλάζει, μία ακόμη φορά, τον τρόπο λειτουργίας των λογιστικών γραφείων καταργώντας την πληκτρολόγηση των παραστατικών.
Πρόκειται για υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) που λειτουργεί στο cloud και υλοποιεί την αυτόματη αναγνώριση και καταχώρηση παραστατικών. Απλά σκανάροντας τα παραστατικά, το DC Scan4you μετατρέπει τις ψηφιοποιημένες εικόνες των παραστατικών σε αναγνωρίσιμα στοιχεία τιμολόγησης, δημιουργώντας αυτόματα τις λογιστικές εγγραφές. Παράλληλα, πραγματοποιεί ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών, παρέχοντας απόλυτη προστασία των δεδομένων. Επιτυγχάνοντας ποσοστό επιτυχούς αναγνώρισης ψηφιοποιημένων παραστατικών 99,9%, τα λογιστικά γραφεία πετυχαίνουν την αυτόματη καταχώρηση των εγγραφών εκμηδενίζοντας τα λάθη πληκτρολόγησης και τους χρονοβόρους ελέγχους, ενώ εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο για να μπορέσουν να προσφέρουν ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Επιπλέον, φέτος συμπληρώνονται 13 χρόνια από το ξεκίνημα της στρατηγικής συνεργασίας της Data Communication με τη Microsoft με αντικείμενο την ανάπτυξη λύσεων για μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς βασισμένες στις κορυφαίες πλατφόρμες Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM και SharePoint και με εμπειρία υλοποίησης άνω των 200 μεγάλων έργων. Παράλληλα, η εταιρία δίνει μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών για κάθετες αγορές, όπως αυτές της ενέργειας και του φαρμάκου, με τις καινοτόμες λύσεις Energy Dynamics Accelerator και Pharma CRM Accelerator που συμβάλλουν αποφασιστικά στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και την αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.
Η πολιτική της Data Communication δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία επενδύοντας σημαντικά σε Research & Development, καθώς και στην ολική ικανοποίηση του πελάτη με την πολυβραβευμένη, after sales support, πολιτική Customer Care 360º. Η πολιτική αυτή και τα καινοτόμα προιόντα οδήγησαν, παρά την υφεσιακή πορεία της οικονομίας κατά την περίοδο 2013-2017, σε συνεχή αύξηση των πωλήσεων και την προσθήκη σημαντικών επιχειρήσεων της αγοράς στο χαρτοφυλάκιο της. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις πρόσφατες υλοποιήσεις μεγάλων έργων πληροφορικής που πραγματοποιήθηκαν για τις ΕΠΑ Θεσσαλονίκης και ΕΠΑ Θεσσαλίας. Ειδικότερα, κατά τη χρήση 2016-2017, που λήγει τον Ιούνιο, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα ανέλθουν σε 5.800.000 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 11,5% από το περσινό οικονομικό έτος.
Παράλληλα, κατά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, από το 2012 έως σήμερα, η εταιρία διπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της αγγίζοντας σήμερα τους 130 εργαζομένους, επιβεβαιώνοντας έτσι τη δυναμική της πορεία, ενώ συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιριών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη, με πολλαπλές διακρίσεις στο διαγωνισμό Best Workplaces.
Αναφερόμενος στην τριακονταετή πορεία της εταιρίας στην ελληνική αγορά, ο Πρόεδρος της εταιρίας, κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης δήλωσε: «Εδώ και 30 χρόνια βρισκόμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη. Οι νέες επενδύσεις και τα νέα μας προϊόντα έρχονται ως φυσική εξέλιξη της στρατηγικής που ακολουθούμε και είμαστε περήφανοι που συγκαταλεγόμαστε στους Leaders της αγοράς. Eστιάζουμε στην ποιότητα και ευχρηστία των προϊόντων μας, στην υψηλού επιπέδου υποστήριξη των πελατών και στην τεχνογνωσία των στελεχών μας, καθώς και του Δικτύου Συνεργατών μας. Είναι πολύ σημαντικό για όλους εμάς, να παρέχουμε στον πελάτη μας λύσεις που συμβάλλουν στο έπακρο στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών του, εντοπίζοντας καθημερινά τις ανάγκες του και προσφέροντάς του καινοτομία, επαγγελματισμό και άριστη τεχνογνωσία! Αυτά αποτελούν άλλωστε, από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας, το 1987, τη δική μας έμπνευση!»