Μετά από μια ελαφρά αύξηση το περασμένο φθινόπωρο, η στάση των Αμερικανών καταναλωτών απέναντι στα ταξίδια παρουσιάζεται μειωμένη.

Αιτία αποτελεί η αναταραχή που προκλήθηκε από το τελευταίο κύμα της πανδημίας. Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία από την έρευνα «Global State of the Consumer Tracker» της Deloitte.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αντιλήψεις για την ασφάλεια έχουν μειωθεί απότομα εν μέσω της αύξησης των κρουσμάτων της Όμικρον. Αυτό επηρεάζει δραστηριότητες όπως η επίσκεψη στο κατάστημα, τα ταξίδια και το φαγητό σε εστιατόρια.

Όσον αφορά στα ταξίδια, το ποσοστό των καταναλωτών των ΗΠΑ που ανέφεραν ότι ξόδεψαν περισσότερα σε υλικά πράγματα (έναντι εμπειριών) αυξήθηκε από 19% σε 25% από τον Σεπτέμβριο του 2021.

Ομοίως, όσοι ανέφεραν την αντικατάσταση της περισσότερης προσωπικής αλληλεπίδρασης με ψηφιακές υπηρεσίες αυξήθηκαν από 21 στο 26%.

Από τον Οκτώβριο, το ποσοστό των καταναλωτών των ΗΠΑ που σχεδιάζουν να πετάξουν στο εσωτερικό για ταξίδια αναψυχής μειώθηκε από το 43% στο 33%.

Αντίστοιχα μείωση κατέγραψε και το ποσοστό όσων σχεδίαζαν να πετάξουν διεθνώς από 30 % σε 19% εκατό.

Οι προθέσεις κρατήσεων για τους επόμενους τρεις μήνες έπεσαν επίσης στα περισσότερα ταξιδιωτικά προϊόντα τον Δεκέμβριο.

Συγκεκριμένα η μείωση ήταν ως εξής :

  • Ξενοδοχεία 47%.
  • Ταξίδια εσωτερικού 34%.
  • Ταξίδια κρουαζιέρας 21%.
  • Ταξίδια εξωτερικού 19%.