Η Delta Airlines ζήτησε συγγνώμη γιατί ένας υπάλληλος της, έβρισε επιβάτη που προσπαθούσε να ανακαλύψει τι είχε συμβεί με τις χαμένες αποσκευές του.

Για κακή τύχη του υπαλλήλου ο επιβάτης μαγνητοσκοπούσε τον διαπληκτισμό, ανέβασε το βίντεο στον λογαριασμό του στο Facebook και η υπόθεση πήρε τεράστιες διαστάσεις.

Μετά τον διασυρμό η Delta Air Lines δήλωσε ότι “οι ενέργειες του εργαζομένου δεν αντανακλούν με κανένα τρόπο το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και τον επαγγελματισμό που περιμένουμε από τους υπαλλήλους μας.

Αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη και έχουμε απευθυνθεί απευθείας στον πελάτη ζητώντας του συγγνώμη.”