alexopoulos-laundryΆνεση, οικονομία αλλά και καθαριότητα είναι τα βασικά στοιχεία που καθιστούν μια ξενοδοχειακή μονάδα κατάλληλη για εκείνους που ταξιδεύουν συχνά.

Της Μαρίας Ακριβού

Δεν αρκεί μόνο ένας όμορφος χώρος, ή ένα καλό στρώμα. Η πρώτη, και καταλυτική, εντύπωση που δίνει ένα ξενοδοχείο είναι το επίπεδο καθαριότητας που προσφέρει και η προσεγμένη εμφάνιση που έχει το προσωπικό του.

 

Μεσούσης της κρίσης ιδρύθηκε η Drops Laundry Services, μια καινοτόμος ελληνική εταιρεία, η οποία χάρη στην αμερικάνικη φιλοσοφία που ακολουθεί επιχειρεί να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά των κλασσικών στεγνοκαθαριστηρίων. Βασισμένη σε ένα project κατά τα πρότυπα των ΗΠΑ με μια κεντρική μονάδα καθαρισμού 400 τ.μ. στα Σπάτα, η οποία συγκεντρώνει όλα τα ρούχα από τα 14 καταστήματα που διατηρεί η εταιρεία στην Αθήνα, παρέχει τις υπηρεσίες της σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο tourismtoday.gr, ο ιδιοκτήτης της Drops Laundry, Θεοδόσης Αλεξόπουλος μιλά για τις προοπτικές συνεργασίας στον ξενοδοχειακό κλάδο καθώς και για τις υπηρεσίες που ήδη απολαμβάνουν αρκετά ξενοδοχεία της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

“Καλύπτουμε από τον ιματισμό των πελατών μέχρι και τις στολές του προσωπικού των ξενοδοχείων όπως επίσης και τραπεζομάντηλα, λινά, κουρτίνες παπλώματα και γενικότερα ότι χρειάζεται στεγνό καθάρισμα”. 

Η ειδοποιός διαφορά της εταιρείας από τις ανταγωνίστριες του κλάδου έγκειται στο ότι ο πελάτης δεν χρειάζεται να πάει στο καθαριστήριο ούτε για να αφήσει τα ρούχα του ούτε για να τα παραλάβει και αυτό γιατί η λογική της drops laundry στηρίζεται στη διαδικασία του delivery με δυνατότητα κάλυψης 53 περιοχών. Πρόσφατα άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα στην περιοχή του Χαλανδρίου ενώ στα μέσα Μαρτίου η αλυσίδα Drops Laundry θα προσθέσει ένα ακόμη μέλος στην οικογένειά της. Παράλληλα, εντός του 2014 σχεδιάζεται η δημιουργία του πρώτου καταστήματος εκτός Αθηνών.

Κύριε Αλεξόπουλε ποια  είναι η Drops Laundry και τι είναι αυτό που την διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου;

 H Drops Laundry είναι μια ελληνική αλυσίδα καθαριστηρίων που δραστηριοποιείται στο χώρο από το 2010. Αυτή την στιγμή διαθέτουμε 13 καταστήματα σε όλη την Αττική και μια υπερσύχρονη μονάδα καθαρισμού στα Σπάτα η οποία διαθέτει τα πιο πρωτοποριακά μηχανήματα στην ελληνική αγορά με νέες μεθόδους καθαρισμού φιλικές στο περιβάλλον. Το ξεχωριστό με τα Drops Laundry είναι ότι αποτελούνται από καταστήματα/πρατήρια παράδοσης-παραλαβής ιματισμού, με φρέσκια minimal αισθητική και χαμηλό κόστος επένδυσης. Διαθέτουν ενιαία ποιότητα καθαρισμού, υπηρεσία Delivery για όλη την Αττική, σύστημα επιβράβευσης αγορών και μεγάλη γκάμα προϊόντων περιποίησης. Την ίδια στιγμή, έχουμε αναπτύξει μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όπου σύμμαχος μας είναι οι πελάτες μας. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρόσφατα καταφέραμε και στείλαμε ρουχισμό στη σεισμόπληκτη Κεφαλονιά.

Αν και νεοσύστατη η εταιρεία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη όχι μόνο των ιδιωτών αλλά και των επιχειρήσεων του ξενοδοχειακού κλάδου. Με ποια ξενοδοχεία συνεργάζεστε αυτή τη στιγμή και τι είδους ανάγκες μπορείτε να καλύψετε;

Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε μια άριστη συνεργασία με τα ξενοδοχεία Στράτος Βασιλικός, Αλέξανδρος, Παρθενών για τις ανάγκες του ιματισμού των πελατών τους και τις στολές του προσωπικού τους. Γενικότερα αυτό που εμείς καλύπτουμε είναι ο ιματισμός των πελατών με άμεση εξυπηρέτηση και οι στολές του προσωπικού των ξενοδοχείων όπως επίσης και τραπεζομάντηλα, λινά, κουρτίνες παπλώματα και γενικότερα ότι χρειάζεται στεγνό καθάρισμα. 

Θα ήταν στα άμεσα σχέδιά σας η διεύρυνση των συνεργασιών και με άλλα ξενοδοχεία;

Πάντα αναζητούμε καλές συνεργασίες με οφέλη σε όλες τις πλευρές. Εμείς αυτό που μπορούμε να εγγυηθούμε είναι υψηλή ποιότητα καθαρισμού, άμεση ανταπόκριση στις όποιες ανάγκες και επαγγελματισμός. 

Με δεδομένο ότι ο όγκος των ρούχων από τα ξενοδοχεία είναι μεγάλος, εσείς από την πλευρά σας κάνετε κάποιου είδους εκπτώσεις στους Έλληνες ξενοδόχους;

Ξέρουμε ότι οι εποχές είναι πολύ δύσκολες. Αυτό που προσπαθούμε είναι να κάνουμε την καλύτερη δυνατή προσφορά για την κάθε δυνατή περίπτωση βασισμένη βέβαια τόσο στις ανάγκες και τις δυνατότητες των ξενοδοχείων όσο και στις οικονομικές δυνατότητες τις δικές μας. 

Όσον αφορά το χρόνο παράδοσης σε τι επίπεδα κυμαίνεται;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται πάντα από την συμφωνία που έχουμε με το κάθε ξενοδοχείο και την πολιτική που έχει στο πλύσιμο του ιματισμού των πελατών του. Παραδόσεις μπορεί να γίνουν από λίγες ώρες μέχρι και μια μέρα μετά. 

Σε τι φάση βρίσκονται τα τέσσερα νέα καταστήματα που σχεδιάζετε να ανοίξετε μέσα στη χρονιά; Πότε θα τεθούν επισήμως σε λειτουργία και σε ποιες περιοχές;

Ήδη αρχές Φεβρουαρίου ανοίξαμε το νέο μας κατάστημα στην περιοχή του Χαλανδρίου. Προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο προσεκτικοί στις επιλογές των σημείων μας λόγω και της γενικότερης οικονομικής μας κατάστασης. Ως στόχο έχουμε μέχρι τα μέσα Μαρτίου να έχουμε ανοίξει σε ακόμα ένα σημείο και μετά από Σεπτέμβρη 2014. Παράλληλα ετοιμάζουμε την πρόταση μας για καταστήματα εκτός Αττικής με πολύ ανταγωνιστικό κόστος επένδυσης. 

Πώς έκλεισε το 2013 και ποια τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα;

 Το 2013 έκλεισε με άνοδο τόσο του τζίρου μας όσο και των παραλαβών μας στα καταστήματα. Αυτό κυρίως οφείλεται στο ότι τα καταστήματα μας μετά από 2 χρόνια λειτουργίας αρχίζουν να εδραιώνονται στις περιοχές που λειτουργούν και να τα εμπιστεύεται όλο και περισσότερος ο κόσμος. Στόχος μας όπως είπα και προηγουμένως είναι η δημιουργία ενός ελκυστικού πακέτου για δημιουργία καταστημάτων εκτός Αττικής.