Τις προσπάθειες των καταναλωτών παγκοσμίως να ανταπεξέλθουν στο συνεχώς αυξανόμενο κόστος ζωής επεξεργάστηκε η Dynata σε πρόσφατη έρευνά της με τίτλο “Παγκόσμιες τάσεις των καταναλωτών: Παραμένοντας μπροστά από την ύφεση”.

Ανέφερε μάλιστα ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη αυτές τις αλλαγές για να παραμείνουν μπροστά από την οικονομική ύφεση.

Χρησιμοποιώντας απαντήσεις σε περισσότερους από 11.000 καταναλωτές σε 11 χώρες, της Dynata προσπάθησε να κατανοήσει καλύτερα πώς το εξελισσόμενο οικονομικό τοπίο επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επωνυμίες. Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

Η αντίληψη των καταναλωτών έχει σημασία

  • Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως (49%) πιστεύουν «έντονα» ή «πολύ» ότι εισερχόμαστε σε ύφεση.
  • Το 56% λέει ότι οι ηγέτες της χώρας τους δεν κάνουν αρκετά για να καταπολεμήσουν τον πληθωρισμό.

Aγωνίζονται να τα βγάλουν πέρα

  • Το 53% παγκοσμίως δυσκολεύεται τουλάχιστον ελαφρώς να ανταποκριθεί στις βασικές ανάγκες — ιδίως ενέργεια και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, ακολουθούμενα από τρόφιμα, βασικά ρούχα και στέγαση.
  • Το 65% των Βρετανών δυσκολεύονται να πληρώσουν για ενέργεια και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.

Οι άνθρωποι μειώνουν την κατανάλωση και αγοράζουν μεταχειρισμένα προϊόντα

  • Το 67% έχει λάβει μέτρα για τη μείωση των δαπανών. Τα κορυφαία είδη που πρέπει να κόψουν περιλαμβάνουν ταξίδια αναψυχής (61%), ψυχαγωγία (61%), εστιατόρια (59%) και μόδα (ρούχα πέρα ​​από τη βασική γκαρνταρόμπα (59%).
  • Το 27% των καταναλωτών αγοράζει μεταχειρισμένα προϊόντα

Πότε αξίζει να πληρώσετε περισσότερα

  • 1 στους 5 “σχεδόν πάντα” ή “συχνά” πληρώνουν περισσότερα για ένα επώνυμο brand, ή υπηρεσία που αντιπροσωπεύει τις αξίες τους, με περισσότερο οι Gen Z και Millennials καταναλωτές.