Η Emirates άνοιξε σήμερα επίσημα την εμπειρία καταστήματος λιανικής «Emirates World» στην καρδιά του Jumeirah. Αυτό σηματοδοτεί τον πρώτο πιλότο του ‘Emirates World’ που θα διαδοθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο των αεροπορικών εταιρειών, καθώς η Emirates αναμένει να επενδύσει 100 AED (περίπου 27,23 USD) εκατομμύρια τα επόμενα τρία χρόνια ως μέρος της στρατηγικής λιανικής.

Βρίσκεται στο Jumeirah Town Centre, το επανασχεδιασμένο κατάστημα λιανικής των 3.000 τετραγωνικών ποδιών της αεροπορικής εταιρείας, ένας ανοιχτός και ρευστός χώρος για τους πελάτες να ψωνίζουν για όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες σε ένα περιβάλλον που μοιάζει με σαλόνι.

Θα προσφέρει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να βυθιστούν κυριολεκτικά στα προϊόντα υπογραφής της Emirates μέσω τεχνολογιών VR/AR. Τηρώντας την υπόσχεση της αεροπορικής εταιρείας «Fly Better», η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση θα παραμείνει στο επίκεντρο της εμπειρίας και θα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών.

Το κατάστημα Emirates World διαθέτει μια ανοιχτή κάτοψη ελεύθερης ροής που επιτρέπει στους πελάτες να μετακινούνται αβίαστα και να βυθίζονται στις διαδραστικές εμπειρίες που προσφέρονται. Τα ελαφριά και μοντέρνα έπιπλα απλώνονται σε όλο το κατάστημα και οι γενναιόδωρες πινελιές πρασίνου προσθέτουν στο χαλαρωτικό περιβάλλον. Οι έμπειροι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι της Emirates θα είναι σε ετοιμότητα για να παρέχουν εξειδικευμένες συμβουλές για τις ανάγκες ταξιδιών των πελατών από άκρο σε άκρο, χωρίς να χρειάζεται να πάρουν πολλά κουπόνια. Τα μεγέθη των ομάδων έχουν επίσης διπλασιαστεί στο Emirates World Store για να διασφαλιστούν γρήγορα κινούμενα ερωτήματα και μικρότεροι χρόνοι αναμονής.

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι έχουν εκπαιδευτεί , διασφαλίζοντας μια ενιαία υπηρεσία που περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια και υποστήριξη συμβούλων Skywards και οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από την έξυπνη τεχνολογία, όπως οθόνες αυτοεξυπηρέτησης που μειώνουν τους χρόνους αναμονής και επιτρέπουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Το κεντρικό στοιχείο της εμπειρίας προϊόντος «Emirates World» είναι η οθόνη καθισμάτων Premium Economy Class του καταστήματος της αεροπορικής εταιρείας. Οι πελάτες μπορούν να χαλαρώσουν, να ξαπλώσουν και να βιώσουν την Premium Economy, ώστε να ξέρουν τι να περιμένουν όταν ταξιδεύουν σε αυτήν την ιδιαίτερα περιζήτητη κατηγορία καμπίνας.

Επιπλέον, το κατάστημα λιανικής της Emirates World θα είναι ένα μέρος όπου η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία θα συναντηθούν για εργαστήρια, ομιλίες και άλλες διαδραστικές συνεδρίες. Τα εργαστήρια πολλαπλών προορισμών ξεκινούν τον Δεκέμβριο με τα τουριστικά συμβούλια της Ταϊλάνδης, των Σεϋχελλών και του Ισραήλ.

Η ιδέα των καταστημάτων λιανικής της Emirates World θα εξαπλωθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας τα επόμενα τρία χρόνια. Τα μοντέλα εμπειρίας καταστημάτων λιανικής θα εμπίπτουν σε τρεις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους σχεδιασμού Emirates World, του μοντέλου Travel Store και Travel Kiosks. Τα μοντέλα καταστημάτων λιανικής θα καθορίζονται από τις απαιτήσεις των πελατών σε κάθε αγορά, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής θέσης, της παρουσίας στον τόπο διεξαγωγής και των εξελισσόμενων τάσεων πελατών.