Η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να σημειώσει ταχύτερη πρόοδο όσον αφορά στη βιωσιμότητα. Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο διευθυντής επιχειρήσεων και πελατών της easyJet holidaysMatt Callaghan: «Είναι υποχρέωσή μας να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να αλλάξουν. Αν θέλουμε να έχουμε τουρισμό για τις επόμενες γενιές, πρέπει να συνεχίσουμε με την εκπαίδευση των πελατών».

Υποστήριξε μάλιστα ότι «Η βιομηχανία μιλούσε για αυτό τόσο καιρό, αλλά έκανε τόσο μικρή πρόοδο».

Η επίτευξη της βιωσιμότητας απαιτεί «εκπαίδευση, συνεργασία και ταχεία εφαρμογή», είπε. Ωστόσο, ο Callaghan επέμεινε: «Η συνεργασία είναι μια λέξη που χρησιμοποιείται υπερβολικά. Μπορείτε να περάσετε ώρες και ώρες σε εργαστήρια. Η λαχτάρα για συνεργασία οδηγεί σε αναβλητικότητα».

Ως παράδειγμα, είπε: «Δεν έχουμε χαράξει μια στρατηγική για τον τερματισμό της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία μας, αλλά αναγνωρίζουμε ότι η σπατάλη τροφίμων αποτελεί πρόβλημα σε ορισμένα ξενοδοχεία, επομένως έχουμε λύσει ένα πιλοτικό σχέδιο και εάν λειτουργεί, θα το κλιμακώσουμε.

«Η Ισπανία είναι ο νούμερο ένα προορισμός για τους πελάτες μας και αν θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά πρέπει να ξεκινήσουμε από εκεί που στέλνουμε τους περισσότερους πελάτες. Δεν πρόκειται για μια γρήγορη νίκη κάπου». Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με την GSTC για την αναγνώριση ξενοδοχείων με οικολογική πιστοποίηση.

Ο Callaghan εξήγησε: «Γνωρίζουμε ότι πολλοί πελάτες δεν θα αφιερώσουν χρόνο για να τα ψάξουν. Δεν κουνάμε το “ραβδί” στους προμηθευτές, αλλά αξιολογούμε τον αντίκτυπο στις κρατήσεις των ξενοδοχείων με οικολογική πιστοποίηση».

Η easyJet holidays εισήγαγε τη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα πέρυσι, μετά την λειτουργία της ως ταξιδιωτικού πράκτορα το 2019 λίγο πριν την πανδημία.