Το 84% των καταναλωτών επιλέγουν τα ταξίδια ως κορυφαία προτεραιότητα στον οικονομικό τους προϋπολογισμό, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της eDreams ODIGEO.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι ερωτηθέντες έδωσαν παρόμοιες απαντήσεις με το 81% να υπογραμμίζει τη σημασία των ταξιδιών εντός του προϋπολογισμού του νοικοκυριού τους.

Μόνο το 4% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 3% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν ότι ήταν σημαντικό να βάλουν προϋπολογισμό για ταξίδια.

Η μελέτη που διεξήχθη από την ερευνητική εταιρεία OnePoll εξέτασε 10.000 καταναλωτές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 2.000 ερωτηθέντων από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Αποκάλυψε πώς οι προτεραιότητες και οι αξίες των ταξιδιωτών είναι πιθανό να αλλάξουν τα επόμενα 25 χρόνια, σύμφωνα με τις αλλαγές γενεών, όπως η ταχεία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Οι νεότεροι άνθρωποι είναι πολύ πιο πιθανό από τις παλαιότερες γενιές να λάβουν αποφάσεις για το πώς και πού θα ταξιδέψουν με βάση την ψηφιακή συνδεσιμότητα ή την κοινωνική ένταξη, δίνοντας μια ισχυρή εικόνα για το τι θα έχει μεγαλύτερη σημασία για τους ταξιδιώτες τις επόμενες δεκαετίες.

Ωστόσο, η σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας παραμένει η κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες όλων των ηλικιακών ομάδων, με κατά μέσο όρο το 64% να δίνει προτεραιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 55% παγκοσμίως.

Προγραμματισμός ταξιδιών από τους baby boomers

Oι Baby Boomers επιδεικνύουν μεγαλύτερη κλίση προς την ιεράρχηση του κόστους στον προγραμματισμό ταξιδιού.

  • Tο 69% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ηλικίας άνω των 45 ετών και το 59% στο Ηνωμένο Βασίλειο να εστιάζουν σε αυτήν την πτυχή.
  • Tο 52% των ατόμων κάτω των 34 ετών παγκοσμίως (58% στο Ηνωμένο Βασίλειο) δίνουν προτεραιότητα στο κόστος ως βασικό παράγοντα στις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.
  • Παγκοσμίως, το 27% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών επεσήμανε τις επωνυμίες και τους προορισμούς που προσφέρουν εμπειρίες χωρίς αποκλεισμούς ως πρωταρχικό μέλημα κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους σε σύγκριση με μόνο το 17% των άνω των 65 ετών.
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 11% των Baby Boomers δίνουν προτεραιότητα στην κοινωνική ένταξη και τις αξίες όταν εξετάζουν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές, ενώ αυτό αυξάνεται στο 21% στην περίπτωση των Millennials και Gen Z’s.

Ψηφιακή συνδεσιμότητα

Η ψηφιακή συνδεσιμότητα επισημάνθηκε ως σημαντική κατά τα ταξίδια. Το 20% των Gen Z παγκοσμίως το τόνισε ως κορυφαία προτεραιότητα, σε σύγκριση με το 7% των άνω των 65 ετών.

Αυτό υποδηλώνει αυξημένη επικράτηση της ευέλικτης και εξ αποστάσεως εργασίας μεταξύ των νεότερων γενιών, καθώς και τη σημασία της ανταλλαγής ταξιδιωτικών εμπειριών στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι γυναίκες αγοραστές δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον να παραμείνουν συνδεδεμένες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, με το 19% να το εκφράζει σε σύγκριση με το 14% των ανδρών συναδέλφων τους.

Ηνωμένο Βασίλειο

Αυτά τα χαρακτηριστικά των γενεών είναι ακόμη πιο έντονα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μόνο το 7% των ατόμων ηλικίας άνω των 45 ετών παρατήρησε τη σημασία της ψηφιακής συνδεσιμότητας, ενώ αυτό ήταν ένα σημαντικό στοιχείο για το 28% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών.