Η εταιρεία ψηφιακών ταξιδιωτικών επιχειρήσεων Egencia ανακοίνωσε το Egencia Analytics Studio μια νέα «βελτιωμένη πλατφόρμα οπτικοποίησης και ανάλυσης δεδομένων», το πρώτο εργαλείο του είδους που έχει κατασκευαστεί ειδικά για την ανάλυση εταιρικών επιχειρηματικών ταξιδιών.

Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους διαχειριστές ταξιδιών με την ικανότητα να εκμεταλλεύονται τη δύναμη των εταιρικών ταξιδιωτικών δεδομένων και να τους δίνουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τις κρυφές τάσεις των εταιρειών, να εξαλείψουν τη φθορά και να εντοπίσουν τις πιθανές εξοικονομήσεις.

Το Egencia Analytics Studio είναι σε θέση να φέρει όλες τις πληροφορίες ταξιδιού online και εκτός σύνδεσης σε ένα μόνο σημείο συγκέντρωσης δεδομένων και να δημιουργήσει αυτόματα μια επισκόπηση του ταξιδιωτικού συστήματος.

Μέσω της νέας πλατφόρμας η- οποία χρησιμοποιεί οπτικές απεικονίσεις και προσαρμόσιμα γραφικά στοιχεία σε συνδυασμό με φιλτράρισμα,  δυνατότητα απεικόνισης των επιπτώσεων της προπληρωμένης αγοράς σε σχέση με τον τύπο ταξιδιού-  οι διαχειριστές ταξιδιών θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα για τον εξορθολογισμό των ops, να εντοπίσουν περιοχές κατάλληλες για μείωση κόστους και να δουλέψουν γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς την ανάγκη πρόσθετης υποστήριξης.

“Ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα δεδομένα είναι παντού, αλλά είναι χρήσιμο μόνο όταν μπορείτε να μετατρέψετε δεδομένα σε πρακτικές πληροφορίες”, δήλωσε ο Alex Kaluzny, CTO, Egencia.

Η κατανόηση των δεδομένων και η χρήση τους για τη λήψη αποφάσεων που ωφελούν την επιχείρησή είναι μόνο η αρχή – συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το Studio Egencia Analytics για να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δύναμη των αναλυτικών προβλέψεων.

Η γνώση δεδομένων είναι το κλειδί για να παραμείνει ανταγωνιστική οποιαδήποτε επιχείρηση.”