Η νέα μανία στα ταξίδια των Millennials για την προβολή του «εγώ» τους τροφοδοτεί την ταξιδιωτική βιομηχανία. Πρόκειται για προσωπικές αναρτήσεις τους στο Instagram. Ονομάζεται Ego Travel και όπως φαίνεται διαταράσσει τον τουρισμό παγκοσμίως.

Το 52% των ατόμων ηλικίας από 18 έως 24 ετών που ερωτήθηκαν σε πρόσφατη έρευνα δήλωσαν ότι θα επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με βάση το πώς θα μπορούσε να προωθήσει το προφίλ τους στα social media.

Το εν λόγω ηλικιακό γκρουπ δεν είναι όμως το μόνο. Τ ο 15% των ερωτηθέντων ηλικίας 55 και πλέον ετών συμφώνησαν ότι θα σκέφτονταν σοβαρά να πραγματοποιήσουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο για να ζηλέψουν οι φίλοι τους.

Ταξιδιωτικές εμπειρίες και υλικά αγαθά στις προτιμήσεις των Millennials

Το 72% των Millennials προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα σε εμπειρίες παρά σε υλικά πράγματα. Ομοίως, το 47% των Millennials δήλωσε ότι προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα για ταξίδια παρά για σπίτι.