Τα πάνω κάτω υπέρ των καταναλωτών φέρνει η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου που αρνήθηκε στην Emirates να προσφύγει σε οποιοδήποτε άλλο δικαστήριο, καθώς η απόφαση να πληρώσει τους πελάτες στους οποίους η πτήση καθυστερεί είναι οριστική και αμετάκλητη, ενώ η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ζητά να αποζημιωθούν αναδρομικά οι επιβάτες τις αιτήσεις των οποίων είχε απορρίψει η εταιρεία.

Η απόφαση σημαίνει ότι όσοι επιβάτες που χρησιμοποιούν πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης και λόγω καθυστέρησης στο πρώτο σκέλος της πτήσης χάσουν την επόμενη πτήση ή καθυστερήσουν να φτάσουν στον προορισμό τους με καθυστέρηση τριών ή τεσσάρων ωρών μπορούν να διεκδικήσουν από 600 € αποζημίωση.

Χθες στην δίκη ενός πελάτη που έχασε μια πτήση εκτός της Ε.Ε. και καθυστέρησε περισσότερο από τρεις ώρες με τους δικαστές αποφάσισαν ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να τον αποζημιώσει.

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας θα επιβάλει στην Emirates να συμμορφωθεί και θα απαιτήσει από την αεροπορική να τροποποιήσει τις πολιτικές και τις πρακτικές της και επίσης να πληρώσει αποζημιώσεις που είχε απορρίψει στο παρελθόν.

Ο επικεφαλής της Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας Andrew Haines, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι “η Emirates θα πρέπει να βρεί τρόπους να φροντίζει και να αφήνει ευχαριστημένους τους πελάτες της και όχι να βρίσκει τρόπους για να αποτρέψει τους επιβάτες από τα δικαιώματά τους.
Η απόφαση αυτή δείχνει τόσο στην Emirates και τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες ότι πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα προς το συμφέρον των επιβατών τους”.