Αυτό τον μήνα αναμένεται να ξεκινήσει το πρόγραμμα 12μηνης συνεργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (ETC) «Co-branding of Promotional Campaigns».
Στόχος του είναι να  υποστηρίζει τον τουριστικό τομέα της Ευρώπης επενδύοντας σε πρωτοβουλίες επικοινωνίας και προώθησης από τη βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη που προωθούν τη συνεργασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Η ETC συνεπενδύει με 1,115 εκατ. ευρώ σε καμπάνιες επικοινωνίας και προώθησης που ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια και τον τουρισμό προς και γύρω από την Ευρώπη, αυξάνουν την ευαισθητοποίηση για εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε λιγότερο γνωστούς ευρωπαϊκούς προορισμούς, καθώς και χτίζουν μια ξεχωριστή εικόνα της Ευρώπης ως ταξιδιωτικού προορισμού.
Το πρόγραμμα συνεργασίας «Co-branding of Promotional Campaigns» υποστηρίζει τον τουριστικό τομέα της Ευρώπης επενδύοντας σε πρωτοβουλίες επικοινωνίας και προώθησης από τη βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη που προωθούν τη συνεργασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Το πρόγραμμα αυτό παρουσιάζεται από την ETC στο πλαίσιο ad-hoc επιχορήγησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.