Η Etihad Airways, η εθνική αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, είναι η καλύτερη αεροπορική αταιρεία στην κατηγορία “Social Care” στα βραβεία SimpleFlying 2018 και η καλυτερη στην κατηγορία “Χρήση των Επιρροών”.

Η αεροπορική εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία “Social Care” για την καινοτομία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και τις εκστρατείες μάρκετινγκ στον κλάδο των αερομεταφορών, σε αναγνώριση της εξαιρετικής δουλειάς της στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και της φροντίδας πελατών.

Το άλλο βραβείο που απέσπασε για την «Καλύτερη Χρήση των Επιρροών» δίνεται στις αεροπορικές εταιρείες που είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν το μάρκετινγκ επιρροής στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να δημιουργήσουν ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις με τα σχετικά ακροατήρια.

Η Etihad Airways διατηρεί έναν από τους πιο γρήγορους χρόνους ανταπόκρισης της βιομηχανίας σε ερωτήματα πελατών στα social media και ένα από τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης πελατών.

“Καθώς τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης εξακολουθούν να αποτελούν συνεχώς αυξανόμενη συνιστώσα του ταξιδιού του πελάτη, θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να αγκαλιάζουμε τις νέες τεχνολογίες σε μια προσπάθεια να κερδίσουμε την προσοχή των πελατών στα κοινωνικά μέσα, με μια πιο απλή και πιο ευχάριστη εμπειρία”, τόνισε ο Tim Burnell, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Etihad Airways.

Η ομάδα φροντίδας social media της Etihad Airways ανταποκρίνεται σε ερωτήματα πελατών 24 ώρες την ημέρα σε πολλές γλώσσες σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων της αεροπορικής εταιρείας, ενώ πρόσφατα έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στη Μέση Ανατολή που προσφέρει εξυπηρέτηση πελατών μέσω της WhatsApp.