Την ζοφερή εικόνα της αεροπορικής κίνησης ως αποτέλεσμα της πανδημίας, σκιαγραφούν  τα νέα δεδομένα του Eurocontrol.

Η πτώση της κυκλοφορίας του Νοεμβρίου είναι έως -60% τις πρώτες 18 ημέρες. Ελαφρώς χαμηλότερη από τα σενάρια. Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώνεται ως αποτέλεσμα του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Μεγάλος αριθμός αερομεταφορέων μειώνει σημαντικά την χωρητικότητα. Το Eurocontrol εκτιμά ότι ο Νοέμβριος θα κλείσει με περαιτέρω απώλειες.

  • 10.233 πτήσεις την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου.
  • 1.449 πτήσεις λιγότερες σε σύγκριση με την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου στο -12%.
  • Αυτό είναι το 38% του αντίστοιχου επιπέδου κυκλοφορίας του 2019.

Με βάση τον κινούμενο μέσο όρο 7 ημερών, η μείωση είναι 62% σε σύγκριση με το 2019, το οποίο έχει σταθεροποιηθεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Αλλά είναι πιθανό να μειωθεί ξανά λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη μείωση της χωρητικότητας των κύριων αεροπορικών εταιρειών.

Πολυσύχναστες αεροπορικές εταιρείες (στις 18 Νοεμβρίου)

  • Turkish Airlines (578 πτήσεις)
  • Widerøe (314 πτήσεις)
  • DHL Express (289 πτήσεις)
  • SAS (288 πτήσεις)
  • Pegasus (277 πτήσεις)

Τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια (στις 18 Νοεμβρίου)

  • İGA αεροδρόμιο Κωνσταντινούπολης (491 πτήσεις)
  • Άμστερνταμ (467 πτήσεις)
  • Παρίσι / CDG (397 πτήσεις)
  • Φρανκφούρτη (392 πτήσεις)
  • Κωνσταντινούπολη / Σαμπίχα (377 πτήσεις)

Σε σύγκριση με δύο εβδομάδες πριν, οι περισσότερες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μείωσαν τη χωρητικότητά τους:

  • Ryanair (-308 πτήσεις, -60%)
  • British Airways (-203 πτήσεις, -68%)
  • Lufthansa (-125 πτήσεις, -35%)
  • KLM (-92 πτήσεις, -25%)
  • Alitalia (-83 πτήσεις, -45%)
  • Air France (-72 πτήσεις, -24%)
  • Norwegian (-70 πτήσεις, -58%)