Η Eurostar έχει θέσει ως στόχο να τροφοδοτήσει τα τρένα σε όλο το δίκτυό της των πέντε χωρών με 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2030.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας σχεδιάζει να «γίνει η ραχοκοκαλιά των βιώσιμων ταξιδιών στην Ευρώπη», καθώς εργάζεται για την επίτευξη του στόχου του να μεταφέρει 30 εκατομμύρια επιβάτες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η σιδηροδρομική εταιρεία διαθέτει στόλο 51 τρένων, που εξυπηρετούν 28 προορισμούς στο Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα τρένα Eurostar λειτουργούν με 100% αιολική ενέργεια στην Ολλανδία από το 2017, με το Ηνωμένο Βασίλειο να ακολουθεί με 40% από το 2023. Στο Βέλγιο, το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει υπογράψει Μνημόνιο Συνεργασίας με την Infrabel για τη μελέτη της εγκατάστασης ηλιακών έργων στην ενέργεια τρένα.

Σύμφωνα με τον σιδηροδρομικό φορέα, το αποτύπωμα άνθρακα ενός επιβάτη από μια πτήση μεταξύ Λονδίνου και Άμστερνταμ ισοδυναμεί με επτά ταξίδια Eurostar.

Η Eurostar έγινε επίσης η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία που προσχώρησε στη συμμαχία RE100, που αποτελείται από εταιρείες που έχουν δεσμευτεί να προμηθεύονται το 100 τοις εκατό της ενέργειάς τους από ανανεώσιμες πηγές.

Ο σιδηροδρομικός φορέας διερευνά επίσης την κυκλικότητα σε όλες τις δραστηριότητές του, με το catering να λαμβάνει υπόψη τη βιώσιμη προμήθεια, τις φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές και τη συσκευασία. Οποιοδήποτε απούλητο φαγητό από το Eurostar Café δωρίζεται επίσης στην εταιρεία μείωσης απορριμμάτων Olio, η οποία το αναδιανέμει στις τοπικές κοινότητες σε όλο το Λονδίνο.

Η Eurostar τόνισε τέλος το ενδιαφέρον της για την ανάπτυξη περαιτέρω «ανοιχτών κόμβων» για τη σύνδεση των υπηρεσιών της Eurostar με εσωτερικά δίκτυα ή πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, αναφέροντας ως παράδειγμα την αεροπορική συνεργασία της με την KLM.