Η Expedia προσανατολίζεται στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προγραμματίζουν τα ταξίδια και τις διακοπές τους.

Η εταιρεία επιδιώκει να παρέχει εξατομικευμένες συστάσεις στους χρήστες, βοηθώντας τους να λαμβάνουν αποφάσεις για τους επόμενους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους. Αυό αποκάλυψε σε δημοσίευμά της πλατφόρμας The Verge.

Χρησιμοποιώντας την τεράστια βιβλιοθήκη πληροφοριών για πτήσεις και ξενοδοχεία, καθώς και αναλύοντας τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των χρηστών, η Expedia σχεδιάζει να εξορθολογίσει τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιού και να φέρει πιο άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό της.

Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τους χρήστες για να ξεκινήσουν την ταξιδιωτική τους αναζήτηση, δήλωσε στην έκθεση ο Rajesh Naidu, επικεφαλής διαχείρισης δεδομένων στην Expedia.

Θέλει να βγάλει εκτός τη Google

Όπως αποκαλύπτει, πολλοί άνθρωποι ξεκινούν τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης όπως η Google για να αναζητήσουν προορισμούς πριν επισκεφτούν υπηρεσίες όπως η Expedia για να κλείσουν το ταξίδι και τη διαμονή τους.

Η Expedia θέλει να το αλλάξει αυτό προσφέροντας ολοκληρωμένες συστάσεις και πληροφορίες από την αρχή.

Η εταιρεία οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούν να κάνουν κράτηση πτήσης απλώς δηλώνοντας την προτιμώμενη ώρα και την αεροπορική τους εταιρεία, με το AI να χειρίζεται τα υπόλοιπα, σύμφωνα με την αναφορά.

Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί ακόμη να εκτελέσει όλες τις πτυχές των ταξιδιωτικών κρατήσεων, η Expedia στοχεύει να φέρει τους χρήστες πιο κοντά σε αυτό το ιδανικό, προσφέροντας μια ενιαία πλατφόρμα για τον προγραμματισμό ταξιδιών, που θυμίζει τον ρόλο που έπαιζαν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πριν επικρατήσουν οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου.