Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μετά από τόσο μεγάλο διάστημα κλεισίματος των συνόρων και περιορισμών λόγω COVID-19, έχουμε δει σημαντική και σταθερή αύξηση στα αεροπορικά ταξίδια, καθώς οι άνθρωποι επιθυμούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο.

Ενώ οι συνθήκες της πανδημίας συνεχίζουν να εξελίσσονται, τα δεδομένα από έρευνα της Expedia δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν.

Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό, τώρα περισσότερο από ποτέ, για τους αερομεταφορείς να σχεδιάσουν για το επόμενο έτος και να καλύψουν αυτή τη ζήτηση.

Η Expedia με βάση τα δεδομένα της αποκαλύπτει τις τέσσερις νέες τάσεις στρατηγική μάρκετινγκ στα αεροπορικά ταξίδια το 2022.

Expedia: Αυτές είναι οι 4 νέες τάσεις στα αεροπορικά ταξίδια το 2022

1. Τα μεγαλύτερα αεροπορικά ταξίδια κερδίζουν δημοτικότητα

Πέρυσι είδαμε τεράστια αύξηση στον αριθμό των επιβατών αεροπορικών ταξιδιών και τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί το 2022.

Σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε ότι σκοπεύει να ταξιδέψει με αεροπλάνο εντός του επόμενου έτους. Αύξηση 5% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2021.

Όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι πιο πιθανό να μετακινηθούν με αεροπλάνο σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες αναψυχής, με ποσοστό 75% και 65% αντίστοιχα.

Οι επαγγελματικοί ταξιδιώτες που παρατείνουν το ταξίδι τους για λόγους αναψυχής, επίσης θα ταξιδέψουν με αεροπλάνο τους επόμενους 12 μήνες.

Αν και οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να κάνουν συχνά, μικρότερα ταξίδια, 3 στους 5 ανυπομονούν να κάνουν μεγαλύτερα ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες.
Για τους ταξιδιώτες με αεροπλάνο, το 70% λέει ότι θέλει να κάνει λιγότερα αλλά μεγαλύτερα ταξίδια.

Για να ενθαρρύνουν αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ αερομεταφορέων μπορούν να συμπεριλάβουν μηνύματα στο υλικό μάρκετινγκ που στηρίζονται σε θέματα ξεκούρασης και χαλάρωσης.
Καθώς και να κάνουν προσφορές για ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση για ταξίδια άνω των τεσσάρων ημερών.

2. Τα διεθνή ταξίδια είναι σε άνοδο

Ενώ τα ταξίδια εσωτερικού παραμένουν δημοφιλή, τα διεθνή ταξίδια δείχνουν έντονα σημάδια επιστροφής σε μεγαλύτερους αριθμούς το 2022.
Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών να αναμένουν να κάνουν κράτηση για ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες.

Αυτό ευθυγραμμίζεται στενά με τα ευρήματα της Έκθεσης Τάσεων Ταξιδιωτικής Ανάκαμψης τρίτου τριμήνου, η οποία δείχνει ότι οι ταξιδιώτες ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για διεθνείς προορισμούς το τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο.

Αυτή η τάση είναι ακόμη υψηλότερη στα επαγγελματικά ταξίδια σε σχέση με τα αναψυχής.

  • Οι επαγγελματίες είναι πιθανό να πετάξουν διεθνώς, σε ποσοστό 70%.
  • Οι ταξιδιώτες αναψυχής είναι πιθανό να πετάξουν διεθνώς, σε ποσοστό 43%.

Αυτό υποδηλώνει μια πολλά υποσχόμενη επιστροφή και για διεθνή επαγγελματικά ταξίδια.

Η ζήτηση για διεθνείς πτήσεις είναι ιδιαίτερα έντονη στην Ευρώπη, με πάνω από το 20% των Γάλλων ταξιδιωτών και σχεδόν το 20% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο να είναι πολύ πιθανό να πετάξουν σε διεθνή προορισμό τους επόμενους έξι μήνες.

Καθώς η ζήτηση διεθνών ταξιδιών αυξάνεται, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ αεροπορικών εταιρειών θα πρέπει να αναδείξουν τα διεθνή τους δρομολόγια,. Καθώς και να πραγματοποιήσουν ειδικές προσφορές για διεθνείς πτήσεις για να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές κρατήσεις.

3. Οι εκπτώσεις και οι ευέλικτες επιλογές ναύλων έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή

Τα κίνητρα και οι προσφορές είναι σημαντικά για την προσέλκυση πιθανών ταξιδιωτών, ειδικά για εκείνους που μπορεί να είναι διστακτικοί.

Όσον αφορά στα αεροπορικά ταξίδια, οι μειωμένοι ναύλοι και οι ευέλικτες επιλογές τους βοηθούν πολύ τους ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες.
Πάνω από το 80% να κατατάσσει ως σημαντικές αυτές τις δύο προσφορές. Και ακολουθούν οι αναβαθμισμένες θέσεις και η πρόσβαση στα σαλόνια του αεροδρομίου.

Στις ευέλικτες πολιτικές ναύλων έδωσαν προτεραιότητα, οι ταξιδιώτες από:

  • Ασία-Ειρηνικό (APAC) 90%.
  • Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική (EMEA) 80%.

Για τους παρόχους αεροπορικών εταιρειών, η προσφορά εκπτώσεων και ευελιξίας μπορεί να τους βοηθήσει να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή ανακάμπτουσα αγορά.

4. Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα

Όπως είδαμε τα τελευταία χρόνια, οι ταξιδιώτες συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τα βιώσιμα ταξίδια και πλέον θεωρούν υπεύθυνους τόσο τους εαυτούς τους όσο και τις επωνυμίες.

Αυτό ισχύει και για τα αεροπορικά ταξίδια. Τα πρόσφατα στοιχεία του Ομίλου Expedia να δείχνουν ότι το 67% των αεροπορικών ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να κάνουν το ταξίδι τους πιο βιώσιμο.

Αυτό υποδηλώνει ότι η βιωσιμότητα παραμένει ένας κρίσιμος παράγοντας στις αποφάσεις κρατήσεων ταξιδιών και αναμένουμε ότι θα γίνει ακόμη πιο σημαντική καθώς συνεχίζουμε το 2022 και μετά.

Έχοντας αυτό κατά νου, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να αναζητήσουν τρόπους με τους οποίους θα προωθούν τη βιωσιμότητα
Όπως να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου, να λειτουργούν με βιοκαύσιμα, να εξαλείψουν τα πλαστικά μιας χρήσης ή να παρέχουν τοπικά και εποχιακά τρόφιμα στις πτήσεις.