Οι Γάλλοι έχουν 40 μέρες το χρόνο κατά μέσο όρο διακοπές, σύμφωνα με στοιχεία της Expedia. Αρκετά μεγάλο διάστημα για να εξερευνήσουν την χώρα τους και τον υπόλοιπο κόσμο.

Οι Γάλλοι millennials, κάνουν τις περισσότερες διακοπές σε σχέση όχι μόνο με τους υπόλοιπους Γάλλους αλλά και με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, 48 ημέρες ετησίως και ακολουθούν οι της γενιάς Gen Z με 44 ημέρες.

Σε μία “ακτινογραφία” των Γάλλων τουριστών ανά..φυλή, η Expedia “ρίχνει φως” στις γαλλικές τάσεις στο ταξίδι, με ποιό τρόπο κάνουν κράτηση για τις αποδράσεις τους καθώς και από ποια social media επηρεάζονται. Στοιχεία χρήσιμα αν θέλετε να προσεγγίσετε αυτή την αγορά.

Γενιές Γάλλων ταξιδιωτών, τάσεις και συνήθειες


Γάλλοι Gen Z
Οι πρωτοπόροι της τεχνολογίας, έχουν κάνει το κινητό τους προέκταση του χεριού τους. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν την πιο ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σχετικά με τα social media, επηρεάζονται: 

  • 65% από Facebook
  • 53% από Instagram
  • 29% από Twitter
  • 34% από Snapchat
  • 17% από Pinterest
  • 15% από κανένα μέσο

Γάλλοι Μillennials
Το 82%, διαβάζει κριτικές πριν αποφασίσει, τουλάχιστον δύο μήνες πριν το ταξίδι και το 55% επηρεάζεται από ελκυστικές εικόνες που θα δει για τον προορισμό.
Σχετικά με τα social media, επηρεάζονται:

  • 63% από Facebook
  • 34% από Instagram
  • 26% από Twitter
  • 15% από Snapchat και Pinterest
  • 23% από κανένα μέσο

Γάλλοι Gen X
Αναζητούν ελκυστικές προσφορές όπως δηλώνει το 52% και πριν προχωρήσουν σε κράτηση -πάντα σε online πρακτορείο πρέπει να βεβαιωθούν ότι αποκομίζουν τη μεγαλύτερη αξία για το ευρώ τους. Όσο για τα social media, αδιαφορούν.
Σχετικά με τα social media, επηρεάζονται:

  • 47% από Facebook
  • 15% από Instagram
  • 14% από Twitter
  • 8% από Snapchat
  • 7% από Pinterest
  • 48% από κανένα μέσο

Γάλλοι Boomers
Έχουν χρόνο, διάθεση και χρήματα για ταξίδια αφού έχουν ξεμπερδέψει με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις και είναι σε σύνταξη. Γυρίζουν την πλάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για το ταξίδι το 67% επηρεάζονται από καμπάνιες παραδοσιακών ή online πρακτορείων.
Σχετικά με τα social media, επηρεάζονται: 

  • 15% από Facebook
  • 3% από Instagram
  • 4% από Twitter
  • 1% από Snapchat
  • 2% από Pinterest
  • 78% από κανένα μέσο