Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι πολλαπλές διαφημιστικές λύσεις (αξιοποίηση όλων των καναλιών) ενός ξενοδοχείου, είναι το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια, σύμφωνα με την Expedia.

Οι διαφημίσεις πρέπει να έχουν σχεδιαστεί για μια συνεκτική εμπειρία αγορών. Να καλύπτουν ταξιδιώτες που ονειρεύονται, που κάνουν έρευνα ή που προχωρούν σε κράτηση για το επόμενο ταξίδι τους.

Πρέπει να διασφαλίζουν ότι η επωνυμία προσεγγίζει το κοινό-στόχο σε κάθε στάδιο αγοράς του ταξιδιού ενώ παράλληλα, να αυξάνουν συνεχώς την αναγνωρισιμότητα της.

Η Expedia αποκαλύπτει αυτές τις στρατηγικές μπορούν να βοηθήσουν την καμπάνια μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο σας.

 

Expedia: Ποιο είναι το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια ξενοδοχείου

Προβολή διαφημίσεων σε εφαρμογές για κινητά

Συνδεθείτε με ταξιδιώτες υψηλής πρόθεσης μέσω των επώνυμων εφαρμογών μας για κινητά.

Τα αποκλειστικά δεδομένα πρώτου μέρους μας επιτρέπουν την ακριβή στόχευση κοινού για να διασφαλιστεί ότι το ξενοδοχείο σας βρίσκεται μπροστά στα σωστά άτομα.

 

 

Καταχώριση αποτελεσμάτων επωνυμίας

Αυξήστε την προβολή της διαφήμισης σας και προσεγγίστε περισσότερους ειδικευμένους ταξιδιώτες προβάλλοντας την σε μια καταχώριση αποτελεσμάτων επωνυμίας.

Αυτή η τοποθέτηση διαφήμισης δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές ξενοδοχείων να αλληλεπιδρούν με ταξιδιώτες που βρίσκονται πιο μπροστά στην πορεία τους προς την αγορά.

Co-op καμπάνιες

Συνεργαστείτε με άλλους ταξιδιωτικούς προμηθευτές στην περιοχή σας για να προωθήσετε τις κρατήσεις για τον προορισμό ή το ξενοδοχείο σας.

Όταν συνδυάζετε μια καμπάνια το ξενοδοχείο σας θα εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό θα δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και θα αυξήσει τις πιθανότητές σας για μετατροπή.