Οι διαφορετικές εθνικότητες συμπεριφέρονται διαφορετικά στα ταξίδια όσον αφορά στον προϋπολογισμό, τη διάρκεια παραμονής και την επιλογή προορισμού ή διαμονής, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο διαδικτυακός travel agent, Expedia.

O κ. Hari Nair της Expedia εξήγησε στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής Mumbrella Asia Travel Marketing ότι η Expedia έχει ήδη πολλά στοιχεία στα χέρια της χάρη στα 95 εκατ. μοναδικών χρηστών που αναλύει σε μηνιαία βάση.

Εκτός από αυτά τα πρώτα στοιχεία, η ομάδα του πραγματοποιεί επίσης ερευνητικά έργα για να μετρήσει την κατάσταση της αγοράς, όπως η δημοσκόπηση Multi-National Travel Trends της Expedia, η οποία πραγματοποίησε δημοσκόπηση σε 8.000 άτομα στα μέσα του 2017 και συγκεκριμένα 1.000 ερωτηθέντες από την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Οι Κινέζοι πιο αναποφάσιστοι στα ταξίδια τους

Το πρώτο εύρημα αυτής της έρευνας ήταν ότι οι περισσότεροι ταξιδιώτες χρειάζονται βοήθεια για να αποφασίσουν πού να πάνε.

“Οι ταξιδιώτες είναι υπερβολικά αναποφάσιστοι για το πού θέλουν να ταξιδέψουν. Στην πραγματικότητα, μας φωνάζουν λέγοντας -χρειαζόμαστε βοήθεια-“, δήλωσε ο Nair, σημειώνοντας ότι “οι Κινέζοι ταξιδιώτες είναι οι πιο αναποφάσιστοι αλλά οι Γερμανοί ταξιδιώτες γνωρίζουν ακριβώς τι θέλουν”.

Τα ξενοδοχεία είναι η νούμερο ένα προτίμηση για τους Ιάπωνες ταξιδιώτες, ενώ οι Αμερικανοί και οι Καναδοί είναι οπαδοί των all inclusive θερέτρων. Οι Ευρωπαίοι, από την άλλη πλευρά, τείνουν να προτιμούν την «εναλλακτική» στέγαση.

Παράλληλα, οι Αυστραλοί είναι πολύ πιο ανεξάρτητοι όταν πρόκειται να οργανώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και για το λόγο αυτό επιλέγουν τα απευθείας συστήματα κράτησης των ξενοδοχείων ή των αεροπορικών εταιρειών χωρίς τους μεσάζοντες.