Οι τιμές και οι βαθμολογίες των επισκεπτών έχουν μεγαλύτερο βάρος στην απόφαση για την επιλογή ξενοδοχείου από ότι η αξία της μάρκας. Τα ανεξάρτητα μάλιστα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται στα ίσα και πιο αποτελεσματικά σήμερα τις επώνυμες μάρκες.
Αυτό αποδεικνύει έρευνα από την ταξιδιωτική πλατφόρμα Expedia Group.
Δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι η τιμή ήταν μακράν ο πιο σημαντικός μοχλός επιλογής ξενοδοχείων, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην αξία, πάνω από όλα, κατά την κατανομή των ταξιδιωτικών προϋπολογισμών τους.
Οι προσφορές και οι εκπτώσεις που αντιπροσωπεύουν μια πραγματική αξία για τον πελάτη είναι ένας σχεδόν εγγυημένος τρόπος προσέλκυσης του.
- Οι αξιολογήσεις των επισκεπτών έχουν ισχυρή επιρροή στην επιλογή ξενοδοχείου, κατά 72%.
- Το 24% είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερα για ένα ξενοδοχείο με υψηλότερη βαθμολογία 3,9 έναντι 3,4.
- Το 35% θα πλήρωνε περισσότερα για ένα ξενοδοχείο με υψηλότερη βαθμολογία 4,4 έναντι 3,9.
Το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου είχε ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι άλλων χαρακτηριστικών, όπως η εικόνα δωματίου και οι βαθμολογίες ξενοδοχείων (αστέρια), σύμφωνα με την έρευνα.
Τα κορυφαία εμπορικά σήματα επέδειξαν μεγαλύτερη επιρροή στην επιλογή, με τους αγοραστές να επιβραβεύουν αυτές τις μάρκες αλλά όχι σχεδόν στο βαθμό που το κάνουν για τις εξαιρετικές αξιολογήσεις επισκεπτών.
Μελέτη του Πανεπιστημίου Cornell, εξετάζοντας πάνω από 95.000 κριτικές και αξιολογήσεις για ανεξάρτητες high-end ιδιότητες, διαπίστωσε ότι “οι βασικοί οδηγοί στην ικανοποίηση των πελατών παραμένουν οι υπηρεσίες και ο χώρος. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στις λειτουργίες όπως οι υπηρεσίες στο δωμάτιο, η φιλική εξυπηρέτηση.
Η παραδοσιακή υπηρεσία καταλύματος που προσφέρει έναν καλό ύπνο σε ένα καθαρό, καλά λειτουργικό δωμάτιο, μαζί με τη διαθεσιμότητα ενός εξαιρετικού πρωινού, παραμένει κεντρική στην ικανοποίηση των πελατών. “