Νέα στοιχεία που κυκλοφόρησαν από την Expedia Group Media Solutions, την παγκόσμια πλατφόρμα ταξιδιωτικής διαφήμισης που συνδέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με εκατομμύρια ταξιδιώτες στις επωνυμίες του Ομίλου Expedia, δείχνουν ότι οι καταναλωτές δίνουν προσοχή στο πόσο περιεκτικές είναι οι τρέχουσες ταξιδιωτικές προσφορές κατά την αναζήτηση και την κράτηση.

Ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει κάνει βήματα προόδου, υπάρχει ανάγκη για συνεχή βελτίωση σε ολόκληρο τον κλάδο. Μόνο το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει δει επιλογές που είναι προσβάσιμες σε όλες τις ικανότητες και μόλις το 52% έχει δει επιλογές που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.

Η δέσμευση μιας ταξιδιωτικής επωνυμίας για συμπερίληψη, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με 7 στους 10 καταναλωτές να λένε ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα όταν κάνουν μια επιλογή ταξιδιού που αφορά περισσότερο όλους τους τύπους ταξιδιωτών. Επιπλέον, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει κάνει μια επιλογή ταξιδιού με βάση προωθήσεις ή διαφημίσεις που ένιωθαν ότι τους αντιπροσώπευαν μέσω μηνυμάτων ή γραφικών.

Η Έκθεση Inclusive Travel Insights: Understanding Traveler Values ​​& Opportunities for Marketers, βασίζεται στα πρόσφατα ευρήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια που επισημαίνονται στη Μελέτη Sustainable Travel, αποκαλύπτοντας ότι οι άνθρωποι αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Η Jenn McCarthy, Senior Director of Brand Marketing στην Expedia Group Media Solutions, δήλωσε:

«Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι οι καταναλωτές σήμερα δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο εάν οι ταξιδιωτικές μάρκες επιδεικνύουν αυθεντικά μια δέσμευση για συμπερίληψη, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα. Η καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και εκτιμούν τα ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς θα συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων και ποικίλων ταξιδιωτικών εμπειριών για όλους».