Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι αδικημένοι ταξιδιώτες -μαύροι, Λατίνοι, LGBTQIA+ και με αναπηρίες- αν και αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς, οι ανάγκες τους παραβλέπονται.
Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση του Expedia Group «Journeys for All: An Expedia Group Study on Inclusion in Travel».
- Το 42% των υποεξυπηρετούμενων ταξιδιωτών αισθάνεται περιορισμένο από την ταυτότητα του όταν σχεδιάζει ταξίδια.
- 5+ ώρες είναι ο επιπλέον χρόνος που αφιερώνουν οι τουρίστες που δεν εξυπηρετούνται ερευνώντας για να προγραμματίσουν ταξίδια, μεταξύ άλλων για να διασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες και οι προορισμοί είναι ασφαλείς, φιλόξενοι και προσβάσιμοι.
- Μόνο το 16% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες τους αντιπροσωπεύουν αυθεντικά.
- Το 71% των μη εξυπηρετούμενων ταξιδιωτών λέει ότι είναι σημαντικό το προσωπικό των τουριστικών εταιρειών να είναι καλά εκπαιδευμένο σε θέματα και θέματα διαφορετικότητας και ένταξης.
- Σχεδόν 3 στους 4 που δεν εξυπηρετούνται είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε εταιρείες που επιδεικνύουν δέσμευση για τη διαφορετικότητα και την ένταξη.
Η μελέτη αξιολογεί τις ανάγκες των υποεξυπηρετούμενων ομάδων σε όλα τα στάδια του ταξιδιού, από τον προγραμματισμό έως την διέλευση στον προορισμό.
- Το 20% ταξιδιωτών LGBTQIA+ με αναπηρίες λέει ότι οι διαφημίσεις δεν τους αντιπροσωπεύουν καθόλου.
- Περισσότερο από το ένα τέταρτο (26%) των Λατίνων με αναπηρίες αισθάνονται την ανάγκη να κρύψουν την ταυτότητα τους όταν ταξιδεύουν από και προς τον προορισμό τους, σε σύγκριση με μόλις 7% του γενικού πληθυσμού.
Αυτά τα δεδομένα ενισχύουν το γεγονός ότι οι περισσότεροι τουρίστες ταυτίζονται με πάνω από μία υποεκπροσωπούμενες ομάδες.
Ως εκ τούτου, έχουν πολλούς λόγους ανησυχίας όταν ταξιδεύουν, από την ασφάλεια έως την προσβασιμότητα καθώς και την αίσθηση ότι είναι ευπρόσδεκτοι.