Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις της αυξανόμενης μεσαίας τάξης της Ασίας, ιδιαίτερα
των εύπορων τουριστών, αποκαλύπτει μελέτη του Expedia Group σε συνεργασία με την Atomik Research.

Με τάσεις για μακρινά ταξίδια, πολυτελείς ανέσεις, εξατομικευμένες και premium ταξιδιωτικές εμπειρίες, οι Ασιάτες τουρίστες, είναι έτοιμοι να επηρεάσουν σημαντικά την ταξιδιωτική οικονομία.

Αυξημένες δαπάνες για ταξίδια παρά τον πληθωρισμό

Μέσω προσφορών, εκπτώσεων και πακέτων ή για πολλούς, μέσω της τάσης να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια έναντι άλλων μορφών διακριτικής ευχέρειας, οι ευκατάστατοι Ασιάτες βρίσκουν τρόπους να μετριάσουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και να διατηρήσουν χώρο στον προϋπολογισμό τους για ταξίδια.

  • Σχεδιάζουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο το 23% του εισοδήματος τους για τις διακοπές τους επόμενους 12 μήνες.
  • Τέσσερις στους πέντε αναφέρουν ότι τα ταξίδια αποτελούν προτεραιότητα παρά τον πληθωρισμό.
  • Σχεδόν δύο στους πέντε δήλωσαν ότι θα έδιναν προτεραιότητα στις αποδράσεις έναντι της αγοράς νέου αυτοκινήτου ή της αναβάθμισης των ηλεκτρονικών συσκευών και σχεδόν ένας στους τρεις σε εστιατόρια.

Επένδυση σε μακρινά ταξίδια και εμπειρίες

Ενώ πολλοί εύποροι Ασιάτες ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επισκεφθούν άλλες χώρες στις περιοχές της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ασίας, ένας σημαντικός αριθμός προσελκύεται σε διεθνείς προορισμούς πιο μακριά.

Χώρες όπως η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Νότια Κορέα, η Αυστραλία και η Γερμανία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας τους.

Κατά μέσο όρο, σχεδιάζουν να επισκεφθούν τέσσερις προορισμούς σε διάστημα δέκα ημερών για το επόμενο διεθνές ταξίδι.
Είναι ενδιαφέρον ότι η διάρκεια ταξιδιού και οι συνολικοί προορισμοί διαφέρουν σημαντικά μεταξύ των περιοχών.

  • Οι Ινδοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν για μεγαλύτεραες αποδράσεις στο εξωτερικό, κατά μέσο όρο 14 ημέρες σε σύγκριση με το Βιετνάμ με τη χαμηλότερη διάρκεια στις 8 ημέρες. Συχνά προγραμματίζουν πέντε ή περισσότερους προορισμούς στο επόμενο διεθνές τους ταξίδι.
  • Οι τουρίστες από Σιγκαπούρη, Κίνα, Βιετνάμ και Ινδονησία προγραμματίζουν τέσσερις ή λιγότερους.

Από πού κάνουν κράτηση

  • Όσον αφορά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, περισσότεροι από ένας στους τρεις βασίστηκαν σε ταξιδιωτικούς πράκτορες.
  • Το 72% χρησιμοποιεί πλατφόρμες όπως η Expedia κατά την κράτηση.
  • Συνήθως χρησιμοποιούν μιας ταξιδιωτική εφαρμογή για κράτηση ξενοδοχείων, πτήσεων και εύρεση δραστηριοτήτων ή εκδρομών.

Αυτή η εξάρτηση από ψηφιακά εργαλεία τονίζεται περαιτέρω από το γεγονός ότι το 83% σε Ασία-Ειρηνικό έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή μιας ταξιδιωτικής επωνυμίας στη συσκευή τους και το 36% την χρησιμοποιεί τακτικά.

Αναζητώντας luxury εμπειρία

Οι εύποροι Ασιάτες ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις premium ανέσεις και τα luxury καταλύματα, καθιστώντας αυτούς τους βασικούς παράγοντες για τους συνεργάτες σε ολόκληρο τον κλάδο.

Παρά τις περιφερειακές διακυμάνσεις, οι αναβαθμίσεις πτήσεων, τα premium καταλύματα και οι αποκλειστικές εμπειρίες είναι στο επίκεντρο.

  • Οι Κινέζοι, οι Βιετναμέζοι και από την Σιγκαπούρη προτιμούν γαστρονομία και ιδιαίτερα γκουρμέ δείπνα.
  • Οι Ινδοί επιλέγουν θέσεις πρώτης κατηγορίας ή business class.
  • Οι Ινδονήσιοι επιθυμούν ιδιωτικές εκδρομές.

Σε γενικές γραμμές, οι αναβαθμίσεις αεροπορικών εταιρειών και καταλυμάτων αναδεικνύονται ως οι δύο πιο δημοφιλείς επιλογές.
Τα πακέτα all-inclusive είναι μία από τις πιο πιθανές αγορές μεταξύ ταξιδιωτών στην Ινδία, την Ινδονησία και το Βιετνάμ.