Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αυξημένη ζήτηση για εγχώρια, διεθνή και επαγγελματικά ταξίδια φέτος, ανοίγει νέους δρόμους στις στρατηγικές μάρκετινγκ προορισμού, σύμφωνα με μελέτη της Expedia Group.

Κάθε προορισμός είναι μοναδικός, με τον ίδιο τρόπο που είναι και κάθε ταξιδιώτης.
Οι τάσεις που θα επικρατήσουν φέρνουν στο προσκήνιο την επανατοποθέτηση του προορισμού, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες.
Το Expedia Group αποκαλύπτει ποια στρατηγική μάρκετινγκ θα λειτουργήσει καλύτερα για τον προορισμό σας.

Οι προσαρμοσμένες δημιουργικές καμπάνιες δίνουν την ευκαιρία στους προορισμούς, να προσφέρουν διαδραστικές και καθηλωτικές εμπειρίες στους ταξιδιώτες, βοηθώντας τους να οπτικοποιήσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία πριν φύγουν για διακοπές.

Καθώς τα κύρια κίνητρα για ταξίδια έχουν αλλάξει, οι προορισμοί πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ, ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις τάσεις.

Τι θέλουν οι ταξιδιώτες

Τα ταξίδια έχουν αλλάξει πολύ στη σκέψη των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια. Όσοι ασχολούνται με το τουριστικό μάρκετινγκ γνωρίζουν ότι με την έναρξη της πανδημίας, οι αναζητήσεις των ταξιδιωτών είχαν επίκεντρο την καθαριότητα και την ελαχιστοποίηση της έκθεσης στον Covid. Ωστόσο, αυτές οι ανησυχίες έχουν αρχίσει να υποχωρούν.

  • Το 57% αναφέρει ότι οι εμπειρίες αξίζουν παραπάνω από το κόστος του ταξιδιού.
  • Το 51% εξακολουθεί να δίνει προτεραιότητα στην καθαριότητα και την ασφάλεια.
  • Το 37% των ταξιδιωτών δίνει πλέον προτεραιότητα στη χαμηλότερη τιμή.
  • Το 35% θέλει να ελαχιστοποιήσει την έκθεσή του στον Covid.

Διαφορές σε ταξιδιώτες αναψυχής και ταξιδιωτικούς πράκτορες

Με την άνοδο του πληθωρισμού, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες είναι ευαίσθητοι στο κόστος.
Ωστόσο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν φαίνεται να σταθμίζουν την τιμή με την ίδια ανησυχία που έχουν οι τουρίστες.
Τα σημεία απόκλισης μεταξύ των όσων ενδιαφέρουν περισσότερο τους ταξιδιώτες και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες αποτελούν σημαντικό παράγοντα λήψης αποφάσεων.
Σύμφωνα με το Expedia Group οι διαφορές ανάμεσα στο τι σκέφτονται οι δύο αυτές ομάδες, είναι:

  • Χαμηλότερη τιμή: Ταξιδιώτες (17%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (9%).
  • Κίνδυνος COVID: Ταξιδιώτες (17%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (12%).
  • Εμπειρίες μια φορά στη ζωή: Ταξιδιώτες (8%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (8%).
  • Προσφορές: Ταξιδιώτες (8%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (6%).
  • Πρόσβαση σε παραλίες: Ταξιδιώτες (7%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (8%).
  • Εμπειρίες εστιατορίου/φαγητού: Ταξιδιώτες (6%) – Ταξιδιωτικοί πράκτορες (8%).
Πηγή: Expedia Group

Διευρυμένες ευκαιρίες προσέγγισης ταξιδιωτών

Όπως δείχνει η μελέτη, η επιθυμία για ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται. Οι άνθρωποι θέλουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και βλέπουν ότι τα ταξίδια δεν προσφέρουν μόνο μια αλλαγή τοπίου, αλλά είναι μέρος της σωματικής και ψυχικής ευεξίας τους.

Η σύνδεση με ταξιδιώτες με βάση τις τελευταίες τάσεις θα βοηθήσει τα ταξιδιωτικά πρακτορεία να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.
Οι διαφημιστικές λύσεις θα επιτρέψουν να προσεγγίσουν τον κατάλληλο ταξιδιώτη την κατάλληλη στιγμή.