Αποδράσεις σε πόλεις και προορισμούς για βουτιές σε παραλίες και πισίνες αναζητούν στο Expedia Group οι ταξιδιώτες για τις διακοπές τους.

Παρόμοια με τα προηγούμενα τρίμηνα, οι μεγάλες πόλεις και οι παραλιακοί προορισμοί μπήκαν στην παγκόσμια λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις το 1ο τρίμηνο, σύμφωνα  με τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λονδίνο να διατηρούν τις πρώτες θέσεις.

Εξετάζοντας τις διάφορες περιοχές, πόλεις όπως η Οσάκα, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ταϊπέι ανέβηκαν στην κατάταξη για τους ταξιδιώτες Ασίας-Ειρηνικού (APAC), ενώ η νεοφερμένη Χονολουλού προστέθηκε στη λίστα.

Για τους ταξιδιώτες στην Ευρώπη-Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ), το Τόκιο και το Βερολίνο εντάχθηκαν στην κατάταξη και το Άμστερνταμ, η Βαρκελώνη και η Ρώμη ανέβηκαν στη λίστα.

Το Παρίσι, η Μαδρίτη και η Πλάγια ντελ Κάρμεν ανέβηκαν στη λίστα των κορυφαίων 10 ταξιδιωτών Λατινική Αμερική (LATAM) και η Πούντα Κάνα και το Παρίσι ήταν νέοι στη λίστα για τους ταξιδιώτες Βόρεια Αμερική (NORAM). Γραφικό που δείχνει τους δέκα κορυφαίους προορισμούς σε APAC, EMEA, LATM και NORAMΑκολουθώντας τις πρόσφατες τριμηνιαίες τάσεις, τα εσωτερικά ταξίδια συνέχισαν να οδηγούν την κατηγορία των ενοικιαζόμενων διακοπών το 1ο τρίμηνο, αν και οι ταξιδιώτες τολμούσαν σε νέους διαπεριφερειακούς προορισμούς δίπλα στο νερό.

Νέα hot spots για ζεστό καιρό εμφανίστηκαν στη λίστα για τους ταξιδιώτες από το NORAM, ενώ αρκετές παραλιακές πόλεις στην Αυστραλία εντάχθηκαν στη λίστα των κορυφαίων 10 για τους ταξιδιώτες της APAC.

Πισίνες αναζητούν οι ταξιδιώτες

Πολλοί ταξιδιώτες αναζητούν να χαλαρώσουν δίπλα στο νερό τους επόμενους μήνες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πάντα στην παραλία. Τα δεδομένα του πρώτου τριμήνου μας δείχνουν ότι το φίλτρο “pool” της Expedia είναι το κορυφαίο φίλτρο αναζήτησης ανέσεων στην EMEA και το δεύτερο πιο χρησιμοποιούμενο φίλτρο σε NORAM, APAC και LATAM.

Ξενοδοχεία που διαθέτουν πισίνες είναι σε υψηλή ζήτηση και προσελκύουν περισσότερους ταξιδιώτες.

Οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να σχεδιάζουν περαιτέρω

Όπως τα τελευταία τρίμηνα τα παράθυρα αναζήτησης συνέχισαν να επιμηκύνονται και το 1ο του τρέχοντος έτους, καθώς οι τουρίστες σχεδιάζουν περαιτέρω ταξίδια.

Το παράθυρο αναζήτησης 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 30% από τρίμηνο σε τρίμηνο, λόγω της ανόδου 75% σε APAC και LATAM.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το παράθυρο αναζήτησης 91 έως 180 ημερών σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη το 1ο τρίμηνο με 60% αύξηση ανά τρίμηνο.

Πρωτοστατούν η EMEA και η (NORAM), με 90% και 45% αυξήσεις ανά τρίμηνο, αντίστοιχα.